نحوه انتخاب قالیشویی مناسب

نحوه انتخاب قالیشویی مناسب
فهرست مطالب

نحوه انتخاب قالیشویی مناسب؛ یکی از چالش ها و دغدغه های خانم های خانه دار! بهترین قالیشویی برای شستن فرش ها کجاست؟ قالیشویی ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟ به نظر شما آیا قالیشویی ها فرش را خراب می کنند؟ در زمان انتخاب قالیشویی چه نکاتی را باید زیر نظر بگیریم؟ برای پاسخ به این سوالات با قالیشویی امین اوغلی همراه شوید.

شستن فرش ها و قالی ها یکی از مهم ترین کارهایی است که افراد برای تمیز کردن منازل خودشان انجام می دهند. معمولا از دم عید که بیشتر افراد می خواهند خانه تکانی انجام دهند، فرش ها و قالی های خودشان را به شرکت های قالیشویی می دهند. اگر هم فضای کافی و مناسبی داشته باشند، خودشان فرش ها را می شویند. یکی از چالش های مهم، انتخاب یک قالیشویی ایده آل و مناسب است. در ادامه همراه ما باشید، چون می خواهیم برای شما یاد دهیم تا چگونه یک قالیشویی مناسب را انتخاب کنید!

چرا انتخاب قالیشویی مناسب مهم است؟

در حال حاضر مراکز زیادی در حوزه شستشوی فرش ها مشغول به کار هستند. یک قالیشویی ایده آل، پاکیزگی را در اولویت اصلی کار خود قرار می دهد. در واقع یک قالیشویی مناسب بهترین روش های شستشو را با توجه به نوع و جنس فرش انتخاب می کند. نحوه انتخاب قالیشویی مناسب و واجد شرایط از مهم ترین چالش های افراد است. به خصوص در آستانه عید نوروز که همه می خواهند خانه های خودشان را تمیز نگه دارند.

چرا انتخاب قالیشویی مناسب مهم است؟
علت مهم بودن قالیشویی مناسب

در کنار شستشوی درست و اصولی فرش ها، استفاده از روشی که فرش ها و قالی ها را در برابر آسیب و پوسیدگی تار و پود نیز حفظ می کند از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین اطمینان از صحت و سلامت فرش بعد از شستشو و در زمان دریافت از قالیشویی نیز یکی دیگر از موارد مهم در این شرایط است. بنابراین، سعی کنید تا قالیشویی را انتخاب کنید که پاکیزگی و صحت فرش های شما را بعد از تحویل تضمین کند.

قالیشویی ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجایی که تعداد قالیشویی ها زیاد شده است، اعتماد کردن به شرکت های قالیشویی سخت شده و نمی توانیم تصمیم درستی بگیریم که کدام قالیشویی مناسب است. تنها راهی که برای پیدا کردن بهترین قالیشویی وجود دارد، این است که از ویژگی های قالیشویی ایده آل مطلع باشیم. این ویژگی های عبارت هستند از:

  • داشتن مجوزهای رسمی و قانونی
  • برخوردار بودن از دستگاه های اتوماتیک
  • دسترسی آسان مشتریان به قالیشویی
  • برخورداری از افراد ماهر و کاربلد
  • داشتن قیمت های مناسب

که تمامی موارد گفته شده در قالیشویی امین اوغلی نیز رعایت میشود و شما میتوانید برای ثبت سفارش با شماره ویژه قالیشویی امین اوغلی تماس حاصل نماید. شماره ویژه: 1742

نحوه انتخاب قالیشویی مناسب چگونه است؟

همانطور که گفته شد، نحوه انتخاب قالیشویی مناسب کار راحتی نیست و نمی توان به هر شرکت شستشوی فرش اعتماد کرد. شما برای اینکه بتوانید قالیشویی خوبی را برای شستن فرش های خودتان انتخاب کنید، باید عوامل مهمی را زیر نظر بگیرید. در ادامه برخی از عوامل مهم در انتخاب قالیشویی مناسب را بررسی می کنیم:

سابقه و اعتبار قالیشویی

یکی از عواملی که باید در زمان انتخاب قالیشویی مناسب در نظر بگیرید، سابقه و اعتبار شرکت قالیشویی است. سابقه قالیشویی اطلاعات زیاد و مفیدی را درباره عملکرد این شرکت به شما می دهد. یک قالیشویی متخلف نمی تواند زیاد دوام آورد و توسط مراجع ذی ربط پلمپ می شود. بنابراین، هرچقدر یک قالیشویی سابقه کاری طولانی داشته باشد، می تواند گزینه خوبی برای انتخاب محسوب شود. قالیشویی های ایده آل از مواد شوینده مناسبی استفاده می کنند تا فرش ها و قالی های مشتریان آسیب نبینند.

مجوز از اتحادیه قالیشویان

یکی دیگر از عواملی که باید در زمان انتخاب قالیشویی خوب در نظر بگیرید، مجوزهای شرکت مورد نظر از اتحادیه قالیشویان است. شما باید قالیشویی ای را انتخاب کنید که از مراجع ذی ربط مانند اتحادیه قالیشویان مجوزهای لازم را دریافت کرده باشد. قالیشویی های معتبر زیر نظر این اتحادیه کار می کنند و عملکرد آنها ارزیابی می شود. همچنین در صورت بروز مشکلی، اتحادیه قالیشویان پیگیری های لازم را انجام می دهد.

استفاده از مواد شوینده مناسب

شما باید قالیشویی ای را برای شستن فرش های خودتان انتخاب کنید که از مواد شوینده مناسبی استفاده می کنند. بعضی از شرکت های شستشوی فرش با استفاده از مواد شوینده ارزان تر و پایین آوردن هزینه های شستشوی فرش، باعث می شوند تا فرش های شما پوسیده شوند. توجه کنید که قالیشویی ای که خدمات شستشوی فرش را برای شما انجام می دهد، فرش شما را موادشویی نکند و آن را آبکشی کند.

قالیشویی ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟
قالیشویی امین اوغلی یک قالیشویی ایده آل

جستجو و سرچ در اینترنت

یکی از بهترین راه های پیدا کردن قالیشویی مناسب، جستجو در اینترنت است. احتمالا بگویید صفحات وب پر از تبلیغات و دروغ است، ولی چگونه می توان مطمئن شد؟! در جواب باید گفت درست است که مطالب تبلیغاتی و دروغی در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی وجود دارد، ولی خیلی از افراد نظرهای درست و تجربه های خودشان را در اینترنت به اشتراک می گذارند و با خواندن این نظرات می توان بهترین قالیشویی را انتخاب کرد.

سخن آخر

فرش به عنوان یکی از اجزای اصلی خانه های ایرانی محسوب می شود و تمیز بودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. گفتیم که یکی از چالش های اصلی در شستن فرش ها، نحوه انتخاب قالیشویی مناسب است. شما باید نکات مهمی را در زمان انتخاب کردن قالیشویی برای شستشوی فرش های خودتان در نظر بگیرید. قالیشویی اگر سابقه کاری طولانی و نیروی کار ماهری داشته باشد، آسیبی به فرش ها و قالی های شما وارد نمی کند و می توانید از خدمات این قالیشویی استفاده کنید. شما با انتخاب قالیشویی مناسب به عمر و سلامت فرش های خودتان اهمیت زیادی قائل می شوید.

5از5--تعداد رای:1
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *