معایب قالیشویی با دستگاه

فهرست مطالب

معایب قالیشویی با دستگاه؛ شستن فرش ها با روش های مدرن علاوه بر مزایا، معایبی نیز به همراه دارد! آیا می خواهید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ قالیشویی با دستگاه ها چگونه انجام می شود؟ قالیشویی با دستگاه چه معایبی دارد؟ شستشوی فرش در خانه بهتر است یا قالیشویی؟

فرش به عنوان قدیمی ترین زیرانداز محسوب می شود. همچنین فرش یکی از وسیله های ضروری برای منازل به خصوص در خانه های ایرانی است. فرش نیز همانند هر کالای دیگری به نگهداری و شستشو نیاز دارد. امروزه خدمات شستشو و تعمیر فرش ها توسط شرکت های قالیشویی مانند قالیشویی امین اوغلی انجام می شود. معمولا بیشتر قالیشویی ها، شستشوی فرش را با دستگاه های اتوماتیک انجام می دهند که این کار مزایا و معایب خاصی به همراه دارد. در ادامه سعی می کنیم تا معایب قالیشویی با دستگاه را بررسی کنیم تا بهترین تصمیم را برای شستشوی فرش هایتان بگیرید.

شستن قالی در خانه بهتر است یا قالیشویی؟

شستن قالی در خانه بهتر است یا قالیشویی؟
شستن قالی در خانه بهتر است یا قالیشویی؟

هر شخصی می تواند دلایل مختلفی برای تردید در استفاده از خدمات شرکت های قالیشویی داشته باشد و شرایط مختلفی برای افراد وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توان تصمیم قطعی گرفت. برای اینکه پاسخی به سوال قالیشویی در خانه بهتر است یا قالیشویی؟ پیدا کنید، باید یک خودکار و کاغذ در دست بگیرید و اول به این فکر کنید که به چه دلایلی شک دارید که فرش هایتان را خودتان بشویید و یا آنها را به شرکت های قالیشویی بسپارید، آیا قیمت های شستشو بیشتر از بودجه شما است؟ پیدا کردن یک قالیشویی معتبر سخت است؟ آیا دوست دارید فرش هایتان را بشویید ولی با روش های آن آشنایی ندارید؟ دلایل خودتان را باید به طور واضح بیان کنید.

قالیشویی در خانه بهتر است یا قالیشویی؟
قالیشویی در خانه بهتر است یا قالیشویی؟

چرا نباید به هر شرکت قالیشویی اعتماد کرد؟

همانقدر که استفاده از خدمات قالیشویی ها به نفع شما است، استفاده از خدمات یک قالیشویی نامناسب نیز به ضرر شما تمام می شود. بنابراین، سعی کنید تا قالیشویی ای را انتخاب کنید که از اتحادیه قالیشویان مجوز داشته باشد. هر قالیشویی که مجوز رسمی داشته باشد، اجازه تخلف ندارد، علاوه بر کیفیت نیز بعضی وقت ها شاهد هستیم که برخی از شرکت های خدماتی هزینه هایی را در ابتدا اعلام می کنند و بعد از انجام خدمات برای تحویل مبلغ بیشتری را از مشتریان دریافت می کنند که رفتار خوبی نیست. قالیشویی امین اوغلی یکی از شرکت های معتبری است که دارای مجوز رسمی اتحادیه قالیشویان است که می توانید شستشوی فرش هایتان را به این قالیشویی بسپارید.

پروانه کسب

معایب قالیشویی با دستگاه چیست؟

همانطور که گفته شد، امروزه قالیشویی های مختلفی تاسیس شدند که تقریبا در بیشتر شهرهای بزرگ فرایند شستشوی فرش به دست قالیشویی های مدرن سپرده می شود. شما نیز می توانید از خدمات قالیشویی ها استفاده کنید. ولی حتما باید قالیشویی را انتخاب کنید که معتبر است و مجوز رسمی اتحادیه قالیشویان را دارد. در قالیشویی ها، فرش های مشتریان با دستگاه های اتوماتیک شسته می شوند. این کار علاوه بر مزیت هایی که دارد، دارای معایبی نیز است.

اشاره کردن به معایب قالیشویی ها کار ساده ای نیست و بیشتر درباره قالیشویی های نامعتبر است. به عبارت دیگر، درباره قالیشویی با دستگاه هیچ معایبی را نمی توان در نظر گرفت، ولی در صورتی که فقط از خدمات قالیشویی های معتبر برای شستشوی انواع فرش استفاده شود. در قالیشویی های معتبر مانند قالیشویی امین اوغلی به دلیل استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه ها، در مورد تمیز شدن فرش ها، حفظ رنگ و… دقت زیاد می شود.

معایب قالیشویی با دستگاه چیست؟
قالیشویی اصولی و حرفه ای با دستگاه در قالیشویی امین اوغلی

هر کاری علاوه بر مزیت ها، معایبی نیز به همراه دارد که قالیشویی با دستگاه ها و استفاده از خدمات قالیشویی ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه برخی از معایب قالیشویی با دستگاه را بررسی می کنیم:

عدم اطمینان از کیفیت خدمات

یکی از معایب قالیشویی با دستگاه و استفاده از خدمات قالیشویی که باعث می شود افراد از سپردن شستشوی فرش هایشان به قالیشویی ها خودداری کنند، این است که هرچقدر به بررسی شرکت های قالیشویی مختلفی می پردازیم، در زمان استفاده از خدمات آنها نمی توانیم از کیفیت خدمات ارائه شده آنها اطمینان حاصل کنیم. برای این کار باید نظرات و انتقادهای مشتریان آنها را بررسی کنیم.

عدم تحویل در زمان مقرر

یکی دیگر از معایب قالیشویی با دستگاه این است که برخی از شرکت های قالیشویی، فرش های مشتریان را به موقع نمی شویند و آنها را در زمان مقرر تحویل مشتری نمی دهند. شاید شما مهمان دارید و می خواهید فرش هایتان را به موقع تحویل بگیرید و آنها را در خانه پهن کنید. بنابراین، نگران می شوید که فرش هایتان در زمان تعیین شده تحویل داده نشوند و برنامه شما به هم بریزد.

هزینه های قالیشویی

همانطور که گفته شد، قیمت و هزینه های قالیشویی توسط اتحادیه قالیشویان تعیین می شود و هیچ قالیشویی حق ندارد که قیمتی بالاتر از نرخ اعلام شده از مشتریان دریافت کند. ولی برخی از قالیشویی های نامعتبر وجود دارند که مبالغ بالایی از مشتریان می گیرند. بنابراین، اگر بدون تحقیق از خدمات یک قالیشویی نامعتبر استفاده کنید، شما نیز هزینه های زیادی را باید برای تحویل فرش هایتان بپردازید.

هزینه های قالیشویی نامتعارف
معایب قالیشویی با دستگاه

آسیب به فرش

یکی دیگر از معایب قالیشویی با دستگاه، آسیب وارد شدن به فرش است. شما اگر از خدمات شرکت های قالیشویی نامعتبر استفاده کنید که مجوز رسمی اتحادیه قالیشویان را دریافت نکرده است، ضرر می کنید و ممکن است به فرش ها و قالی های شما آسیب وارد شود. به همین دلیل، توصیه می شود تا قبل از سپردن شستشوی فرش هایتان به قالیشویی ها، تحقیقات لازم را انجام دهید و قالیشویی معتبری را انتخاب کنید. یکی از قالیشویی هایی که صحت و سلامت فرش هایتان را بعد از تحویل و تمام شدن تضمین می کند، قالیشویی امین اوغلی است.

ما در قالیشویی امین اوغلی تمامی موارد را رعایت میکنیم که فرش شما بدون اسیب و بدون لکه به شما تحویل دهیم که در این 50سال به خوبی توانستیم نظر شما مشتریان عزیز را مثبت نگه داریم.

5از5--تعداد رای:1
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *