نکات مهم در انتخاب قالیشویی

نکات مهم در انتخاب قالیشویی
فهرست مطالب

امروزه مراکز بسیار زیادی درحیطه ی شستشوی قالی‌ مشغول به‌فعالیت هستند. یک قالیشویی خوب، تمیزی را دراولویت اصلی کار خود قرار می‌دهد. درحقیقت یک قالیشویی معتبر و خوب بهترین روش‌های شستشو با توجه به نوع فرش ( ماشینی و دستباف) را انتخاب می‌کند.

مزیت‌های یک قالیشویی خوب چیست؟ به‌چه نکاتی درهنگام انتخاب قالیشویی بایستی توجه کرد؟

 فرش یکی از وسایل ضروری و مهم درهر خانه‌ای محسوب می‌شود و استفاده از آن زیبایی خاصی را به‌هر خانه‌ای می‌بخشد و تمیزی آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به‌همین دلیل تمیز بودن فرش به‌عنوان یک شرط بسیارمهم جهت سلامتی همه‌ی ما به‌حساب می‌‌آید. جهت شستشو و تمیز شدن فرش‌هایتان، آن‌ها را به قالیشویی امین اوغلی بسپارید.

 می‌توان به‌جرات ادعا کرد که این مجموعه به‌عنوان مناسب‌ترین گزینه جهت شستشو قالی‌هایتان می‌باشد. همان گونه که می‌دانید رنگ فرش‌ها نشان دهند کثیف یا تمیز بودن آن‌ها است. اگر گرد خاک درلابلای بافت فرش باشد به‌دلیل  ساختاری و شکلی که دارد کثیف بودن آن‌ها زیاد قابل مشاهده نمی‌باشد اما درقال‎‌های روشن کاملا برعکس است یعنی، کثیفی واضح دیده خواهد شد.

بهترین زمان شست فرش‌ها

بهترین و مناسب‌ترین زمان برای شستشوی قالی، فصل‌های تابستان و بهاراست، به‌این دلیل که قالی‌ها دراین فصل‌ها جلوی نور خورشید به‌آسانی خشک شده و رنگ شفافی می‌گیرند.  قالیشویی‌هایی که بدون دخالت دست و با استفاده از مواد شوینده مرغوب و باکیفیت  کار شستشوی فرش را انجام می‌دهند کیفیت کار را بسیار بالا می‌برد. درصورتی که فرش کهنه باشد دراین صورت باید همه نکات مهم و ضروری جهت شستشوی آن بایستی به مشتری اطلاع داده شود و با اجازه آن‌ها شروع  به شستشوی فرش نمایند. همان گونه که می‌دانید شستشوی فرش ماشینی با قالی دستباف مختلف است. درواقع فرش‌های دستباف  بر اساس نوع الیاف فرش همچنین رنگ آمیزی فرش این احتمال وجود دارد که فرش‌ها رنگ پس بدهد درنتیجه روش‌های مختلفی برای شستن آن درنظر خواهند گرفت.

مهمترین نکاتی که درهنگام انتخاب یک قالیشویی حتما به‌آن توجه نمایند

این مراکز بایستی به‌عنوان یک شرکت سازمانی باشد. این مجموعه در هنگام تمیز کردن قالی ( همانطور که درمتن بالا به‌آن اشاره نمودیم) باید توجه خاصی کنند و کار خود را با دقت تمام انجام دهد.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین موردی که حتما در حین انتخاب کردن قالیشویی درنظر گرفته شود، باید دارای مجوز فعالیت و پروانه ی کسب باشد.

شستن قالی‌های ماشینی و قالی‌های دستباف در قالیشویی‌های معتبر و خوب  به‌صورت جداگانه انجام می‌گردد.

استفاده از ماشین‌ها و تجهیزات پیشرفته: همانطور که می‌دانید یک قالیشویی خوب از دستگاه‌های پیشرفته و ماشین‌های اتوماتیک برای شستشو فرش‌ها استفاده می‌نماید. استفاده از این تجهیزات تا حدود بسیار زیادی به‌قالیشویی کمک می‌کند تا با مصرف کمترین منابع ( آب و …) همه مرحله‌های شستشو را با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن انجام دهد.

دارای یک تیم پاسخگو و پشتیبان فعال: در حقیقت یک قالیشویی معتبرحتما باید راه‌های ارتباطی بسیار زیادی را با مشتریان خود را فراهم نماید تا به‌ساده‌ترین روش  پاسخگوی تمام سوالات آن‌ها باشد. وجود یک تیم پشتیبان و فعال باعث اعتماد بیشتر مشتریان همچنین رفع مشکلاتشان می‌شود.

میزان رضایت شما از این مطلب
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *