حرفه ایی ترین قالیشویی در تهران

حرفه ایی ترین قالیشویی در تهران
فهرست مطالب

تاریخچه قالیشویی

قالیشویی در کشور ما قدمت دیرینه­ایی دارد. قالی از دیرباز در فرهنگ و سبک زندگی ایرانی، نقشی مهم و پررنگ ایفا کرده است و تا به امروز مهمان همیشگی خانواده­ های ایرانی بوده است. پاکیزه نگه داشتن و شستشوی این مهمان رنگارنگ همواره جزو دغدغه­های مردم بوده است.  پیشینیان ما همواره به نظافت محیط زندگی خود اهمیت داده و در صدد پاکیزه نگه داشتن خانه و محیط خود بودند. شستشوی فرش در گذشته در حیاط منازل و یا کنار رودخانه ها و برکه­ها، با استفاده از مواد شوینده­­ای مثل صابون و با کمک پارو یا جاوری دستی و عموما یک­بار در سال در اواخر زمستان و نزدیک نوروز انجام می­شد. امروزه انجام این روش به جهت سختی و از لحاظ غیر بهداشتی بودن و همچنین به دلیل آپارتمان نشینی و کوچک شدن متراژ منازل و نیز به دلیل کاهش عمر مفید فرش، مورد استفاده­ی عموم قرار نمی­گیرد.

تاریخچه قالیشویی
تاریخچه قالیشویی

به مرور زمان، قالیشویی در ایران به یک سنت و فرهنگ نیک تبدیل شد و همین امر توأم با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه­های مجهز و مواد شوینده­ی قوی، باعث تحول در شستشو و تبدیل آن به صنفی ماشینی، پویا و موفق در کشور شد. امروزه به لطف بهترین قالیشویی ها در کشور، شستشوی مبل و شستشوی موکت، رفوگری و… برای خانواده­های ایرانی سریع­تر و بسیار آسان­ شده است.

صنف قالیشویی در کشور، از سال 1351 دارای اتحادیه می­باشد و این نشان­دهنده­ی اهمیت شستشوی فرش و مبلمان و به تبع آن پاکیزگی محیط خانه، برای خانواده­های ایرانی است. اهمیت این حرفه به دلیل کمک به رعایت بهداشت و سلامتی افراد علی الخصوص سالمندان و کودکان، بسیار زیاد است..

قالیشویی دستی و قالیشویی مکانیزه

شستشو در مرکز قالیشویی مجاز، بسته به نوع فرش و جنس الیاف و تار و پود آن به دو صورت دستی و مکانیزه (ماشینی) انجام میگیرد.

قالیشویی دستی و قالیشویی مکانیزه
قالیشویی دستی و قالیشویی مکانیزه

فرش‌های مشرق زمین در انواع متنوع  بافته می­شوند و جنس­شان عموما از پنبه و یا پشم است ولی  امروزه با ابریشم، یا مواد مصنوعی همچون اکریلیک، پلی استر، ویسکوز و… نیز بافته می­شوند.

 باید توجه داشت که روش شستشوی هر یک از این فرش­ها، با هم متفاوت است. بنابراین در ابتدا، شناخت دقیق الیاف، نوع فرش، جنس، نوع بافت و… در مرکز شستشوی فرش ماشینی ما، توسط کارشناسان این حوزه انجام می­پذیرد و سپس نوع شستشو (دستی یا مکانیزه) تعیین می­گردد. بهترین مواد شوینده در بهترین قالیشویی، برای فرش یا موکت یا مبلمان شما استفاده شده و در صورت نیاز به رفوگری، از از دانش بهترین کارشناسان مرمت فرش جهت این­کار بهره می­بریم

چرا قالیشویی توسط متخصص اهمیت دارد؟

شستشوی فرش و بخصوص شستشوی فرش دستباف و همچنین شستشوی مبل، امری تخصصی  است و باید به­دست اهل فن و کارشناس این کار انجام شود. اما چرا؟

  • شستشو توسط افراد غیر متخصص با روش اشتباه و یا استفاده از مواد شوینده­ی نامناسب، می­تواند به قالی یا موکت و یا مبلمان آسیب بزند که این موضوع در شرایط اقتصادی کنونی، می­تواند خسارت سنگینی برای خانواده به بار بیاورد.
  • تجهیزات اتوماتیک و دستگاه­های مکانیزه در مرکز قالیشویی مجاز تهران، در طول فرایند شستشوی فرش، باعث می­شود فرش کوچکترین آسیبی نبیند.
  • لکه بری فرش، موکت، قالی، مبلمان و… موضوعی است بسیار تخصصی که اشتباه در آن، ممکن از به قیمت خرابی و یا حتی بلااستفاده شدن آن فرش یا مبل تمام شود. پاک کننده­های خانگی قادر به پاک کردن لکه­های قدیمی از روی فرش نیستند. قالیشویی شمال تهران ، با کادری متخصص، انواع لک­ها، حلال هر نوع لک­ و شیوه­ی لکه بری صحیح هر لک را می­شناسد.
  • شستشوی عمقی فرش و توانایی زدودن آلودگی­ها از عمق فرش، نکته­ی بسیار مهمی است که تجهیزات مدرن قالیشویی ما در قالیشویی غرب تهران قادر به انجام آن به­صورت کاملا حرفه­ایی می­باشد.
  • خوب خشک شدن قالی یا فرش دستباف مورد مهمی است که نقش مستقیم در طول عمر فرش دارد. چنانچه فرش یا مبلمان پس از شستشو به خوبی خشک نشوند و نم داشته باشند، کپک خواهند زد. نم­دار بودن فرش پس از شستشو، در دراز مدت باعث پوسیدگی الیاف فرش خواهد شد. قالیشویی شرق تهران با دارا بودن ماشین آلات تمام اتوماتیک و بهره بردن از گرمخانه­های مجهز جهت خشک کردن سفارشات، امکان نم­دار بودن قالی شما را به صفر می­رساند.

تفاوت مرکز قالیشویی ما با دیگر مراکز در چیست؟

تفاوت مرکز قالیشویی ما با دیگر مراکز در چیست؟
تفاوت مرکز قالیشویی ما با دیگر مراکز در چیست؟
  • تعرفه­های قالیشویی جنوب تهران، منصفانه و بسیار مناسب حال خانواده­های ایرانی است. ما در قالیشویی مجاز با استفاده از استادکاران حرفه­ایی، با پشتکار و تکیه بر اصل مشتری مداری، سود کمتر دریافت کرده ولی کیفیت بهتر ارائه می­کنیم. کیفیت ما ضامن بقای ماست و مجموعه­ی ما هرگز کیفیت را فدای سود بیشتر نکرده است.
  • پاسخگویی و خدمات به مشتریان عزیز، به­صورت 24 ساعته بوده و پذیرش سفارش در تمام روزهای سال در تمام نقاط تهران امکان­پذیر می­باشد.
  • تحویل فرش از درب منزل مشتری انجام می­پذیرد و پیش از آن کارشناس اعزامی فرش را بررسی می کند. متراژ و جنس فرش و در صورت آسیب، نوع و شدت آن در فاکتور درج می شود و سپس قالی شما به­صورت لول شده تحویل گرفته می­شود.
  • پایبندی به اصول اسلامی مرتبط با نجاست یا پاکی، و شستشو و آبکشی با آب فشار قوی و همچنین رعایت کامل اصول مذهبی(آبکشی بعد از شستشو و با آب کر)، یکی دیگر از نکاتی است که بهترین قالیشویی تهران را از دیگر رقبا متمایز می­کند.
  • خدمات رفو ، چرم دوزی ، اتو و ریشه زنی را بصورت کاملا تخصصی و با منصفانه­ترین قیمت به شما مشتریان محترم ارائه نموده و مشاوره­های لازم در این خصوص را با شما در میان می­گذاریم تا نگرانی­های مشتریان­مان را رفع و خواسته ­های احتمالی آنان را مد نظر داشته باشیم.
  • در این مرکز، اعلاشویی یا به عبارت دیگر، شستشو، لکه­بری و رفع همزمان تمامی نقایص فرش، همچون پرزگیری، تقویت ریشه و دیگر خدمات وی آی پی، به شما مشتریان محترم قابل ارائه می­باشد.
  • در بهترین مرکز شستشوی قالی در تهران، شرایط جوی همچون باران و برف، بر روند شستشو و خشک شدن قالی تاثیری ندارد. پس از خشک شدن فرش در گرمخانه­ی گازی و تایید واحد کنترل کیفی از در خصوص وضعیت آن، فرش­ها اتو، لول و کاور کشی می­شود و بسته بندی شده تحویل مشتری می­گردد.

چنان­چه نیاز به خدمات قالیشویی دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

میزان رضایت شما از این مطلب
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

یک پاسخ

  1. Wow, wonderful blog layout! How lengthy have you been running
    a blog for? you made running a blog glance easy. The full
    glance of your site is great, as well as the content material!
    You can see similar here ecommerce

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *