درباره قالیشویی امین اوغلی

قالیشویی امین اوغلی
فهرست مطالب

قالیشویی امین اوغلی یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین قالیشویی‌هایی است که با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه‌های قالیشویی روز دنیا، بهترین و بالاترین خدمات را برای مشتریان فراهم کرده است. قالیشویی امین اوغلی یکی از قدیمی‌ترین قالیشویی مجاز تهران است.

انتخاب یک قالیشویی معتبر با درجه کیفی بالا کار بسیار دشواری است. قالیشویی امین اوغلی با نیم‌قرن تجربه در زمینه شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت دارد امین اوغلی باتجربه‌ای فراوان نوید این را به شما می‌دهد که تابلوفرش، موکت، گلیم و سایر منسوجات بافتی را با بالاترین دقت و ظرافت شستشو و یا ترمیم می‌کند.

خدمات قالیشویی امین اوغلی

شستشوی قالی دستبافت و ماشینی

قالیشویی امین اوغلی شستشوی فرش ماشینی را با بهترین مواد شستشو انجام می‌دهد. شستشوی فرش دستبافت زیر نظر بهترین کارشناسان انجام می‌شود. قالیشویی ما در سریع‌ترین زمان فرش شما را شستشو می‌کند.

خشک‌شویی مبل

قالیشویی امین اوغلی با خدماتی از قبیل خشک‌شویی مبلمان در خدمت شما است. این خدمت قالیشویی در مکان مشتری انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که قالیشویی امین اوغلی بهترین کیفیت را با استفاده از کارکنان باتجربه انجام می‌دهد.

ترمیم فرش دستبافت

فرش شما بادقت و کیفیتی عالی توسط کارشناسان آموزش‌دیده ما ترمیم می‌شود. این خدمات شامل رفوگری، ترمیم، ریشه بافی فرش شما است. در این قالیشویی حفظ فرش و قالی باارزش شما برای ما اولویت اول را دارد.

شستشوی نهارخوری

مجموعه امین اوغلی بهترین سرویس‌ها را برای تمیزکردن صندلی نهارخوری در منزل، ادارات و سایر بخش‌های تجاری انجام می‌دهد که با استفاده از دستگاهی پیشرفته و به‌روز دنیا انجام می‌شود.

شستشوی موکت

شستشوی موکت اداری و خانگی در این قالیشویی امکان‌پذیر است. قالیشویی امین اوغلی برای تکمیل‌کردن خدمات قالیشویی علاوه بر شستشوی موکت خانگی، شستشوی موکت اداری را نیز با بهترین مواد انجام می‌دهد.

شستشوی تشک خوشخواب

درصورتی‌که می‌خواهید تشک خوشخواب‌های یک و دونفره‌تان با سرعت بیشتر شسته و خشک شوند، بهتر است از خدمات خشک‌شویی و شستشوی تشک خوشخواب با دستگاه استفاده کنید.

معایب و فواید قالیشویی به‌صورت سنتی و مدرن

معایب قالیشویی به‌صورت سنتی

در ایام قدیم خاک‌گیری فرش با دست انجام می‌شد که گاهی اوقات به علت تکاندن نامناسب، فرش پاره می‌شد.
شستشوی قالی به‌صورت سنتی و با دست معایب و مزایای مخصوص خود را دارد.

در حین شستشو بلندکردن و جابه‌جاکردن قالی‌ها به علت خیس بودن آنها با دست باعث پاره شدن فرش می‌شد.
آبکش و جمع‌کردن فرش بر اساس نیروی جسمی کار قرار دارد در زمان قدیم برای شستشوی فرش از شلاق‌زدن استفاده می‌کردند که گاهی اوقات باعث پاره شدن ریشه‌های فرش می‌شد.

خشک‌شدن قالی بیشتر در فضایی باز و زیر نور مستقیم خورشید انجام می‌شد، و آلودگی در فضایی باز بعد از شستشو روی فرش تأثیرگذار بود.

فرایند استفاده از شوینده‌های قدیمی و نامناسب برای فرش مانند پودرهای رخت‌شویی برای شستشوی قالی که باعث زردشدن ریشه‌ها و یا خشک‌شدن فرش می‌شد.

فواید قالیشویی مدرن

فرش‌ها از به‌روزترین دستگاه‌های دنیا استفاده می‌شود. فرایند آبکشی و جمع‌کردن قالی با استفاده از دستگاه به‌صورت یک‌دست و توسط نیروی ماهر و تحت زمان تعیین شده انجام می‌شود.

برای خارج‌کردن آب کثیف از قالی به‌جای شلاق‌زدن از دستگاهی جدید فشار استفاده می‌شود. دستگاه‌های آبگیر جدید مناسب با فرش بوده در حین آبگیری به قالی آسیب نمی‌رساند.

آلودگی فضا بعد از شستشو بر روی فرش تأثیرگذار نیست. فرایند خشک‌شدن قالی در گرم‌خانه‌های مجهز و مخصوص خود انجام می‌شود. شرایط دیگری مثل برف‌وباران در خشک‌شدن فرش‌ها هیچ تأثیری ندارد، و فرش‌ها در زمان مشخص تحویل داده می‌شوند.

فرایند استفاده از مواد شوینده مخصوص مثل شامپو فرش‌های صنعتی یا شوینده‌های تثبیت‌کننده رنگ و نرم‌کننده فرش برای حفظ رنگ و نرم‌شدن فرش‌ها استفاده می‌شود.

قالیشویی ممتاز

قالیشویی امین اوغلی به‌عنوان یکی از معتبرترین و ممتازترین مجموعه قالیشویی تهران است که در تلاش است تا ضمن استفاده از بهترین ابزارهای روز دنیا که دانش متخصصین در این زمینه و تجهیزات کارآمد و پیشرفته می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

به‌کرات می‌توان گفت که مجموعه امین اوغلی یک سایت بسیار معتبر قالیشویی در تهران دانست که با سابقه‌ای نزدیک به نیم‌قرن که در شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی، موکت را دارد که توانسته خدمات بسیار تخصصی خود را با قیمت بسیار به‌صرفه در اختیار شما قرار دهد. اگر می‌خواهید معتبرترین قالیشویی تهران را بشناسید تا با اعتماد کامل، فرش‌ خود را به آن بسپارید، مجموعه امین اوغلی امانت‌دار خوبی می‌تواند باشد.

معمولاً یکی از دردسرهای کاربران این است که پس از دغدغه‌های متعدد، می‌توانند یک قالیشویی مورداعتماد پیدا کنند؛ اما در آخر مشخص می‌شود که آن شرکت، برای محدوده جغرافیایی آن‌ها، خدماتی ارائه نمی‌دهد.
برای حل این مشکل، ما با راه‌اندازی شعب امین اوغلی این مشکل را رفع کرده‌ایم. در قسمت‌های مختلف شهر، تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین خدمات قالیشویی در محل را به شما ارائه دهیم.

فرایند کار در قالیشویی

1 پرکردن فرم سفارش شستشو

برای سفارش شستشوی قالی علاوه بر روش‌های سنتی می‌توانید آنلاین نیز اقدام کنید که اولین قدم در سفارش شستشوی فرش در قالیشویی امین اوغلی است.

2 دریافت فرش از شما

در مرحله دوم‌ کارشناسان مابعد از دریافت فرش از شما بررسی‌های لازم را انجام داده و فرش باارزش شما را آماده شستشو می‌کنند.

3 انجام سرویس قالیشویی

قالیشویی امین اوغلی با انجام خدمات قالیشویی، فرش دستبافت و ماشینی شما را بادقت و کیفیتی عالی شستشو می‌دهد.

4 هماهنگی‌های لازم برای تحویل فرش

بعد از اینکه فرش شما شسته شد فرش‌ها را کاور کرده و با مشتری برای ارسال و هماهنگی‌های لازم تماس گرفته خواهد شد.

بهترین قالیشویی در تهران

مزیت بهترین قالیشویی این است که مهم‌ترین مسائل در خصوص شستشوی فرش ماشینی که از الیاف غیرطبیعی و پلاستیک در متریال آنها استفاده شده است. پس از شستشو با مواد شوینده نامناسب باعث می‌شود که نرمی و ضخامت خود را از دست بدهد، به همین علت اکثر عمر فرش‌های ماشینی خیلی از کمتر از فرش‌های دستباف است. اما اگر با مواد مناسب با روشی درست فرش‌های ماشینی شسته شوند عمر طولانی خواهند داشت.

معمولاً شوینده‌های که در بازار موجود است که برای شستشوی فرش به کار می‌روند که مقادیر کمتری از هیدروسولفیت، کربنات دوسود و سود سوزآور در آنها استفاده شده است. این مواد باعث آسیب‌های به الیاف فرش وارد کند که باعث می‌شود به‌مرورزمان فرش ماشینی شما تبدیل به یک موکت نازک شده است که ضخامت و لطافت آن بسیار کاهش‌یافته است. بهترین راهکار برای جلوگیری از کهنه شدن و ازبین‌رفتن فرش این است که با روش نگهداری و شستشوی صحیح از این امر پیشگیری نماییم.
بنابراین اعتماد به یک مرکز قالیشویی معتبر می‌تواند بسیار به‌صرفه باشد و باعث ماندگاری بیشتر فرش ماشینی شود.

اشتراک در قالیشویی

با پرکردن فرم اشتراک قالیشویی از تخفیف‌های ما باخبر شوید همچنین برای سفارش شستشوی فرش در قالیشویی امین اوغلی از این لینک بالای صفحه استفاده کنید.

تجهیزات قالیشویی امین اوغلی

قالیشویی امین اوغلی باتوجه‌به تجهیزات تمام‌اتوماتیک یکی از مراکز معتبر برای ارائه هرگونه خدمات قالیشویی با کامل‌ترین سرویس‌های شستشو است. هر نوع شستشوی فرش و ترمیم و سرویسی که برای فرش و اقلام سبک‌تر لازم باشد، در این مرکز انجام می‌شود.

قالیشویی از جمله خدماتی است که در راستای نظافت فرش، در تمامی منازل حداقل سالی یک‌بار به آن نیاز خواهد بود. این کار معمولاً به‌صورت سنتی انجام می‌شود؛ اما این کار با مشقت و سختی فراوان همراه است که امروز با وجود بهترین خدمات قالیشویی امین اوغلی نیازی به این کار نخواهد بود. با بهترین تجهیزات اتوماتیک و قدرتمندی که باهدف قالیشویی در دسترس هستند، امکان شستشوی فرش را در بهترین کیفیت ممکن به مشتریان گرامی می‌دهند.

لزوم استفاده از قالیشویی

تقریباً در تمام منزله‌ای امروزی یک یا چند نوع فرش وجود دارد که از فرش استفاده‌های بسیار زیادی می‌شود و معمولاً هرازگاهی به شستشوی نیاز دارند.

که امروزه قالیشویی‌ها می‌توانند این وظیفه را از روی دوش ما بردارند و شستشوی فرش را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. در قالیشویی امیر اوغلی، شستشوی انواع فرش‌های ماشینی، دستباف و ابریشمی بدون هیچ محدودیت صورت می‌گیرد.

ازآنجایی‌که شستن فرش‌ها امر بسیار مهمی است و این کار باید به‌صورت خیلی تخصصی انجام می‌شود. شستن فرش در منزل می‌تواند با نقص‌های بسیار زیادی همراه باشد.

بهترین قالیشویی چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

قالیشویی که تمام نیازهای مشتریان خود را در غالب خدمات ارائه کند قالیشویی ممتاز شناخته می‌شود. شاید در یک شهر رقابت برای کسب بهترین قالیشویی خیلی سخت باشد؛ اما بهتر است بدانید قالیشویی بهتر است که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده باشد.

خیلی از قالیشویی‌ها به‌مرورزمان بسته می‌شوند؛ اما اگر خدمات مناسب و رفاه مشتری برای یک قالیشویی مهم باشد ماندگار باقی خواهد ماند. قالیشویی امین اوغلی در سال 1360 تأسیس شده که این قدمت نشان از اعتماد مردم ایران به‌ویژه ساکنین تهران دارد.

سایت قالیشویی باید چگونه باشد؟

امروزه کسب‌وکارها به سمت پیشرفت حرکت می‌کنند. امین اوغلی سایت قالیشویی خود را باهدف سهولت در دسترسی و امکان سفارش در هر ساعت و هر مکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

این قالیشویی با طراحی فرم سفارش شستشوی فرش یکی از اولین سایت‌های قالیشویی است که امکان آنلاین سفارش را فراهم نموده است کافی است که دکمه سفارش شستشوی فرش در بالای صفحه را کلیک کنید.

در سایت قالیشویی امین اوغلی می‌توانید از تمامی خدمات قالیشویی و نکات آموزشی اطلاع داشته باشید.

نزدیک‌ترین شعبه قالیشویی کجاست؟

قالیشویی امین اوغلی برای رفاه حال شهروندان تهران با در اختیار داشتن شعبه شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نزدیک‌ترین شعب قالیشویی به شما است.

این شعب جهت، سهولت در امر سفارش تا تحویل فرش انجام شده است. برای ثبت سفارش علاوه بر روش آنلاین از طریق تماس با شعب و یا تماس با شماره ثابت 1742 نیز می‌توانید اقدام کنید. فقط این نکته را توجه داشته باشید که با پرکردن فرم سفارش در سایت می‌توانید از تخفیفات ما بهره‌مند شوید.

میزان رضایت شما از این مطلب
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *