بهترین قالیشویی نزدیک به باكری

فهرست مطالب

یکی از خدمات قالیشویی امین اوغلی برای ساکنین غرب تهران‌، خدمات قالیشویی نزدیک به باکری می باشد. لذا خدمات تخصصی شستشوی فرش و قالی برای اهالی این منطقه فراهم شد

ویژگی‌های یک قالی‌شویی خوب

از ویژگی‌های یک از خوب و معتبر این است که خوش‌قول باشد و فرش‌ها را در همان موعدی که فاکتور کرده تحویل دهد. به فرش‌های شما از جمله ماشینی، دست‌باف و ابریشم آسیب نرساند. به هنگام شستشو از مواد خوب و مرغوب استفاده کند تا فرش‌های دست‌بافت رنگ قاطی نکنند.

قالیشویی نزدیک به باکری
قالیشویی نزدیک به باكری

چنانچه لکه‌ای روی فرش وجود داشته باشد، خصوصاً اگر رنگ فرش روشن یا جنس فرش از نوع ظریف و حساس باشد، با مواد لکه بر مناسب بدون آسیب به فرش، لکه را برطرف نماید.

فرش‌ها را کاملاً خشک، لوله شده، داخل کاور و در موعد مقرر تحویل دهد. قالی‌شویی نزدیک به باکری یکی دیگر از شعب قالیشویی امین اوغلی به شما اطمینان می‌دهد موارد گفته‌شده را به هنگام ارائه خدمات به شما رعایت می‌کند.

قالیشویی نزدیک به ستاری، یکی دیگر از موارد خدمات خوب این است که فرش بعد از شستشو چین نخورد. مواد شوینده استفاده‌شده کاملاً ازروی فرش پاک شده‌اند و ترمیم فرش‌هایی که آسیب‌دیده‌اند، قبل از تحویل به مشتری انجام شده باشد. قالی‌شویی در غرب تهران این موارد را نیز لحاظ می‌کند.

قالیشویی نزدیک به ستاری و باکری
قالیشویی نزدیک به ستاری و باکری

از دیگر خصوصیات یک قالی‌شویی خوب عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز است. همچنین دارابودن ماشین‌آلات پیشرفته و تجهیزات لازم برای رفوگری، دارکشی، ریشه‌زنی، رنگ‌آمیزی و تحویل فرش به‌صورت کاملاً خشک و عاری از رطوبت را فراهم آورد. قالی‌شویی نزدیک به باکری این موارد را نیز رعایت می‌کند.

چگونگی جلب رضایت مشتری در قالیشویی امین اوغلی

نکته مهم این است که یک قالی‌شویی خوب و مطمئن، پذیرای انتقادات مشتریان خود باشد . چنانچه انتقادی وجود داشته باشد با نهایت احترام و دلسوزی، سعی در رفع آنها داشته باشد؛ زیرا در همه حال باید مراقب رضایت مشتریان خود بود.

حال چنانچه ساکن غرب تهران هستید، برای یک‌بار هم که شده فرش‌های خود را به قالیشویی نزدیک به باکری بسپارید تا خودتان از نزدیک ویژگی‌های گفته‌شده را در این قالی‌شویی مشاهده نمایید.

یکی از شعب قالیشویی امین اوغلی، قالیشویی نزدیک به باکری می‌باشد لذا خدمات تخصصی شستشوی فرش و قالی برای اهالی این منطقه فراهم شد

4از5--تعداد رای:1
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *