کیفیت شستشوی قالیشویی در پاسداران

کیفیت شستشوی قالیشویی در پاسداران
فهرست مطالب

به دنبال قالیشویی در پاسداران هستید؟

آیا برای شستشوی فرش دستبافت خود به دنبال قالیشویی هستید تا این کار را برای شما انجام دهد ؟

قالیشویی امین اوغلی یک قالیشویی در پاسداران می‌باشد که این کار را برای شما به نحو احسن انجام می‌دهد.

 علاوه بر این در سریع‌ترین زمان ممکن فرش‌های شما را از درب منزلتان تحویل می‌گیرد و بعد از شستشو به صورت لول تحویلتان می‌دهد.

قالیشویی شمال تهران

اکثر مردمی که در شمال تهران ساکن هستند، به دنبال یک قالیشویی مورد اطمینان هستند تا شستشوی فرش‌های دستبافت، ماشینی و.. خود را به آن بسپارند.

شستشوی فرش‌های دستبافت تخصص خاصی را می‌طلبد تا به تار و پود فرش‌ها آسیبی وارد نشود و در عین حال کاملا تمیز شسته شود و لکی بر روی آن باقی نماند.

از شسشتوی فرش در خانه اجتناب کنید.

در گذشته به دلیل نبود دستگاه‌های پیشرفته قالیشویی، اغلب مردم اقدام به شستشوی فرش در خانه می‌کردند که باعث بروز صدماتی به فرش‌ها می‌شد.

با گذشت زمان و گسترش تکنولوژی قالیشویی‌های مدرن به وجود آمدند تا مردم با خیال راحت انواع فرش‌های زینتی و گران قیمت خود را به آن بسپارند.

یکی از قالیشویی‌های مدرن کشور، قالیشویی امین اوغلی می‌باشد که از آن می‌توان به عنوان پر متقاضی‌ترین قالیشویی در پاسداران نام برد.

قالیشویی در پاسداران

آیا فرش خانه تان دچار پارگی شده است ؟

برخی اوقات این سوال ذهن شما را درگیر می‌کند این است که چرا فرش در هنگام شستشو پاره می‌شود ؟

علت‌های مختلفی برای پارگی فرش در هنگام شستشو وجود دارد که مهم‌ترین آن را می‌توان فرسودگی فرش دانست.

اما برخی از قالیشویی‌ها مانند قالیشویی در پاسداران با در نظر گرفتن نوع فرش ، میزان کهنگی فرش و… شروع به شستشوی فرش‌های شما می‌کنند.

برای رفو فرش‌های خود چه کنیم ؟

اگر به فکر رفو کردن فرش‌های خود هستید کافیست آن را به یک قالیشویی معتبر بسپارید تا این کار را برای شما انجام دهد.

قالیشویی در پاسداران یکی از مراکز معتبری می‌باشد که شما می‌توانید فرش‌هایتان را برای رفو کردن و دیگر خدمات همچون لکه گیری ، شستشو و.. به آن جا بسپارید.

شیوع کرونا و نیاز به ضد عفونی

با توجه به شیوع کرونا و نیاز به ضد عفونی کردن فرش‌ها ، قالیشویی امین اوغلی تمام فرش‌ها را بعد از شستشو با الکل ضد عفونی کرده و در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

معمولا در قالیشویی فرش‌ها وقالی‌ها زیر نظر متخصصین شسته می‌شوند. با این‌اوصاف دیگر احتیاجی نیست که شما نگران این مسئله باشید که مبادا کیفیت شستشو فرش کم باشدیا اینکه بعد از مدتی کوتاهی، دوباره فرش‌ها وقالی‌هایتان به‌شستشو احتیاج پیدا کنند. دراین‌قالیشویی به‌بهترین شکل ممکن لکه گیری فرش‌ها صورت می‌پذیرد. مهم نیست که روی فرش شما چه لکه ای باشد، در هر صورت این‌قالیشویی وظیفه خود می‌داند که به‌بهترین شکل ممکن وکیفیت شروع به شستشوی قالی‌ها نماید تا بتواند رضایت شما را به دست آورده و نیاز شما مشتریان گرامی را برطرف نماید.

تجهیزات شستشو قالیشویی درپاسداران

تجهیزاتی که‌این‌قالیشویی در پاسداران برای شستشوی انواع فرش‌ها و قالی‌ها استفاده می کند، پیشرفته و مدرن است. این‌قالیشویی به صورت بسیار گسترده فعالیت می کند و در مناطق متفاوت تهران از جمله پاسداران دارای دفاتر مخصوص است، پس باید تجهیزات خود را کامل نماید که‌مبادا به علت زیاد شدن دفاتر وشعبه‌ها، از کیفیت کارش چیزی کم شود. امروزه مردم مدام  به‌دنبال دریافت بهترین خدمات هستند وقالیشویی امین اوغلی که‌ازاین‌موضوع با خبر است، سعی می‌کند که‌با استفاده ازبهترین تجهیزات شستشو، این خدمات را به مردم ارائه کند.

ارائه خدمات متنوع در قالیشویی در پاسداران

یک قالیشویی نزدیک پاسداران باید بتواند خدمات متنوعی ارائه دهد؛ چرا که‌این منطقه تعداد ساکنین بسیار  زیادی دارد وآنها همواره به‌این خدمات ممکن است احتیاج پیدا کنند. خدمات متنوعی همچون شستشوی انواع فرش دستباف، فرش‌های ماشینی، انواع موکت های پرزدار معمولی، انواع مبلمان وخوشخواب در محل وترمیم ازجمله خدماتی هستند که این قالیشویی در پاسداران به شما ارائه می‌دهد. تمام کارهای مربوط به‌بازسازی  یا شستشوی فرش، قالی را می‌توانید به‌قالیشویی امین اوغلی بسپارید وتوقع بازگشت فرش یا قالی خود با بهترین وبالاترین کیفیت راداشته باشید.

فواید خاص  قالیشویی در پاسداران

قالیشویی امین اوغلی با ایجاد شعبه قالیشویی در پاسداران توانسته است به‌خاطر مزیت‌های خاصی که دارد تا به‌امروز رضایت بسیاری مشتریان خود راکسب نماید وبه اعتماد آن‌ها به خوبی پاسخ دهد.

برخی از ویژگی های این قالیشویی عبارتند از:

اختصاص کارخانه بسیار بزرگ مجهز استفاده از دستگاه‌های مکانیزه مدر  پیشرفته جهت شستشوی بهتر وکامل انواع فرش‌های دستباف وماشینی در اندازه‌های متفاوت ازمنحصر به‌فردترین مزیت‌های این قالیشویی معتبر می‌باشد.

استفاده از بهترین انواع  مواد شوینده  با در نظر گرفتن رنگ وبافت قالی، تا فرش‌های شما ضمن اینکه تمیز درخشان می‌شوند، دچارهیچ گونه آسیبی نیز نشوند.

شما حتی در فصل‌های سرد سال نیز می‌توانید فرش‌های خود را به‌این قالیشویی بسپارید، چرا که‌تمامی فرش‌ها بعد ازمرحله شستشو با دستگاه‌ها وفن‌های مجهز کاملا خشک می‌شوند وبدون هیچ گونه رطوبتی بسته بندی وکاور می‌شوند تا تحویل شما داده شوند.

چنانچه به‌شستشوی فرش‌های خود حساس هستید، می توانید با خیال آسوده فرش‌هایتان را جهت شستشوی با کیفیت و کاملا اسلامی به‌قالیشویی امین اوغلی بسپارید. در این‌قالیشویی با استفاده از دستگاه اتوماتیک فرش‌ها کاملا آبکشی وشسته می‌شوند واینکار تا زمانی که مواد شوینده استفاده شده از داخل فرش‌ها خارج گردند، ادامه دارد.

قالیشویی امین اوغلی تنها یک قالیشویی نیست، بلکه جهت آسیب‌هایی همچون سوختگی، پارگی، فرسودگی انواع فرش‌های ماشینی دستباف، خدماتی مثل رفوی فرش، ترمیم وتعمیر رابا بهترین کیفیت وزیر نظر کارشناسان انجام می‌دهد.

همچنین این‌قالیشویی علاوه بر شستشو  تعمیر فرش‌ها، خدمات دیگری مانند خشکشویی انواع مبلمان وخوشخواب رانیز با بهترین درجه کیفیت تمیزی انجام می دهد.

میزان رضایت شما از این مطلب
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *