از بین بردن لکه روی فرش کرمی

از بین بردن لکه روی فرش کرمی
فهرست مطالب

توانایی قالیشویی برای از بین بردن لکه روی فرش کرمی

قالیشویی بهترین مکان برای از بین بردن و پاک کردن آلودگی های قالی می‌‌‌باشد. امکان ایجاد انواع لکه‌ها بر روی قالی وجود دارد. لکه‌هایی که بر روی قالی بوجود می‌آیند از مواد مختلف می باشند.

 شاید از بین آلودگی هایی که در قالی وجود دارند لکه روی فرش کرمی بسیار به چشم بیاید. پاک کردن لکه روی فرش کرمی دارای مراحل بسیار زیادی است و بیشتر از قالی‌‌‌های دیگر می باشد.

 آلودگی‌‌‌‌‌ بر روی رنگ کرم ماندگارتر است و باید از مواد مخصوصی برای محو کردن آنها استفاده نمود. در قالیشویی امکانات مختلفی برای نظافت و شستشوی فرش وجود دارد که  انواع لکه‌ها مانند لکه روی فرش کرمی با جنس های مختلف را از بین می برد.

زمانی که کارگاه قالیشویی رواج چندانی نداشت، هر نوع آلودگی و کثیفی توسط افراد  با روش های خانگی در منزل تمیز می شد. کارگاه قالیشویی مطابق با روش های استاندارد  قالی ها را شستشو می دهد.

لکه روی فرش کرمی با ظرافت های ویژه‌‌‌‌ای تمیز می شود. اگر دقت های لازم در نظر گرفته نشود لکه بر روی فرش ثابت باقی خواهد ماند. هر لکه ای با جنسی که دارد  با ماده خاصی تمیز می شود.

فرش ماشینی با رنگ‌‌‌‌‌‌های متنوع در قالیشویی شسته می‌شود

فرش ماشینی و فرش دستباف دارای تفاوت هایی هستند و شستشوی آنها نیز با هم فرق دارد. تفاوت به دلیل جنس الیاف و نوع بافت می باشد. اگر فرش دستباف صرفا به شستشوی ساده نیاز نداشته باشد و لکه‌‌‌‌ و کثیفی برروی آن باشد، باید با ظرافت و دقت کافی شسته شود.

لکه روی فرش کرمی دستباف با دقت بیشتری پاک می شود و نیاز به زمان بیشتری دارد. هر نوع آسیب که به فرش دستباف وارد شود خسارت بیشتری نسبت به فرش ماشینی خواهد داشت.

به همین دلیل نیروی کار بسیار متخصص و کارکرده این نظافت را به عهده می گیرد. طرح و رنگ قالی های دستباف نیز با هم متفاوت است و درصد مواد شوینده‌‌‌‌ای که برای هر نوع رنگی بکار می رود، کاملا متفاوت می باشد.

بعد از مراحل پاککردن لکه روی فرش کرمی دستباف، نوبت به شستشوی فرش می رسد. شستشوی فرش دستباف بعد از نظافت اولیه  و  لکه بری با استفاده از دستگاه‌‌‌‌‌‌های نظافتی انجام می شود.

دستگاه هایی برای شستشو بکار می روند که به الیاف و بافت فرش آسیبی وارد نکند.  در برخی از قالی ها  رنگ های ویژه ای نیز بکار برده می شود که مواد شوینده مناسب با آن مورد استفاده قرار می گیرد.

لکه روی فرش کرمی  موجب افت قیمت فرش و ظاهر نا زیبا برای‌ آن خواهد بود. به همین منظور مراحل ویژه ای برای تمیز کاری آن در قالیشویی مانند قالیشویی امین اوغلی بوجود آمده است.

قالیشویی امین اوغلی بهترین کیفیت شستشوی فرش ماشینی

بیشترین فرشی که در منازل مورد استفاده و کاربردی است، فرش ماشینی می باشد. قالی در خانه به دلیل استفاده مداوم و عبور و مروری که بر روی آن انجام می‌‌‌شود در مدت زمان کوتاهی آلوده می گردد.

نظافت و شستشوی قالی با کیفیت بالا در مکانی امکان پذیر است که فضای کافی وجود داشته باشد. مراحل انجام شستشو نیز به فرد با تجربه نیاز دارد. یکی از مراحل شستشو لکه بری است.

از بین بردن لکه روی فرش کرمی و یا فرش با رنگ دیگر توسط قالیشویی امین اوغلی و با رعایت استانداردها انجام می شود. فرش ماشینی دارای بافتی کاملا متفاوت با فرش دستباف است و  جنس آن نیز در برخی موارد کاملا متفاوت است.

قبل از مراحل لکه بری باید بافت فرش و نوع لکه به خوبی مشخص گردد. لکه روی فرش کرمی با انجام مراحل بیشتری پاک می شود. قالیشویی های مختلفی لکه بری از فرش را انجام می دهند ولی کیفیت در برخی از آنها بسیار عالی است.

فرش کرمی یکی از پر مصرف ترین فرش های بازار است و در بسیاری از منازل  مورد استفاده می باشد. یکی از بیشترین آلودگی های رایجی که برای فرش و قالی ایجاد می گردد لکه فرش است.

لکه فرش دارای جنس های مختلفی است و از ریختن یا برخورد مواد مختلف بر روی قالی ایجاد می‌گردد. لکه روی فرش کرمی   به دلیل زمینه کرمی فرش بسیار به چشم می آید.

بکارگیری انواع مواد شوینده برای از بین بردن لکه‌ها

مواد شوینده و لکه بر در قالیشویی زیر نظر فرد با تجربه و و متخصص انجام می شود. درصد ماده شوینده برای لکه‌بری اهمیت بسیار زیادی دارد.

 تهیه ماده لازم برای از بین بردن لکه روی فرش کرمی به صورتی است که لکه کاملا از بین می رود و هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند. علاوه بر مواد شوینده دستگاه‌های نظافتی متفاوتی نیز وجود دارد.

دستگاههایی که برای شستشو بکار می روند دارای وظایف مختلفی می باشند. علاوه بر آن ظرفیت دستگاه های نظافتی نیز متفاوت  است. لکه روی فرش کرمی می تواند طی چندین مرحله پاک شود.

  در حین انجام لکه بری مراقبت های لازم برای حفاظت از فرش انجام می گردد. روش کار و استفاده از مواد و دستگاه به شیوه ای نیست که بافت  قالی آسیب ببیند.

برخی از روش های از بین بردن لکه روی فرش کرمی با دست و  با محلول های دست ساز می باشند. تمیز کاری و نظافت کلی نیز کمک محلول های شستشو نیز انجام می شود.

لکه فرش شامل چه مواردی می باشد

قالیشویی امین اوغلی توانایی پاک کردن انواع لکه‌ها با جنس های مختلف را دارد. قالی که در منازل مسکونی استفاده می شود، دارای‌‌ انواع آلودگی ها می شود.

 فرش هایی که در آشپزخانه قرار گرفته معمولا دارای لکه‌هایی از جنس مواد غذایی مانند چربی‌ها و یا دیگر مواد می باشد. لکه چای، قهوه، دوده و غیره هر کدام با توجه به جنس ماده ای که در داخل آن قرار گرفته با حلال خاصی پاک می شود.

ممکن است پاک کردن لکه روی فرش کرمی طی چندین مرحله انجام شود و تمام مراحل با دست و حلال های ویژه باشد. هر جنس لکه ای روش پاک کردن منحصر به فرد خود را دارد.

قیمت نهایی پاک کردن و شستن فرش هایی که آلودگی های زیادی دارند به عوامل مختلفی ارتباط دارد. مدت زمانی که برای پاک کردن صرف می شود و میزان موادی که مورد استفاده قرار می گیرد در قیمت  تاثیر گذار است.

دقت داشته باشید برخی از مواد با چسبندگی بسیار زیادی به قالی متصل است برای  رفع این ماده باید چندین مرحله انجام شود. بعد از پاک کردن مواد چسبنده، لکه روی فرش کرمی و بقیه فرش با رنگ زمینه دیگر را پاک می گردد.

قالیشویی امین اوغلی بهترین کیفیت لکه بری را ارایه می دهد

قالیشویی امین اوغلی را می توان یکی از بهترین مجموعه‌های قالیشویی به شمار آورد. این مجموعه دارای بهترین امکانات  برای شستشوی قالی می باشد. انواع فرش‌ها با ابعاد مختلف و جنس های متنوع را می توان در این مجموعه شستشو داد.

علاوه بر تجهیزات  کافی و مناسب، نیروی کار با تجربه در این  کارگاه مشغول می باشند. یکی از ویژگی‌های شناخته شده این مجموعه از بین بردن لکه روی فرش کرمی است.

فرش کرمی به دلیل استفاده شدن رنگ کرم در زمینه آن با سرعت بیشتری کثیف می گردد. یکی از عوامل شناخته شدن قالیشویی امین اوغلی توانایی در شستشوی با کیفیت  فرش کرمی است.

لکه روی فرش کرمی به سادگی تمیز نمی شود و قالیشویی باید تخصص لازم در این زمینه را داشته باشد. قالیشویی اوغلی  بهترین  مواد حلال و تجهیزات را برای پاک کردن  لکه‌های قالی را دارد.

قالیشویی امین علاوه بر ‌انجام کلیه مراحل شستشوی قالی  مانند لکه‌‌بری در دیگر خدمات مانند پاسخگویی و مشاوره به مشتریان نیز در اولویت  قرار دارند.

مشاوره از طریق سایت قالیشویی یا پاسخگویی تلفنی به راحتی انجام می شود. قالیشویی در حال حاضر بهترین گزینه برای شستشو و نظافت  فرش و قالی است و امروزه جایگزین شستشوی دستی در منازل گردیده است.

لکه بری در چه مرحله‌ای از شستشوی قالی است؟

در قالیشویی مراحل مختلفی برای شستشو و‌ نظافت فرش در نظر گرفته می شود. زمانی که فرش وارد قالیشویی می‌شود  تا آماده تحویل به مشتری شود چندین مرحله را پشت سر می گذارد.

به عنوان مثال در قالیشویی امین اوغلی ابتدا فرش تمیز می گردد و آلودگی های اولیه داخل فرش برداشته می‌شود. در مرحله بعد لکه بری از قالی انجام می شود. لکه روی فرش کرمی در این قالیشویی به خوبی از بین می رود.

لکه‌ها از هر جنسی که باشند در این قالیشویی از بین می روند و از حلال های گوناگون در این مرکز برای لکه بری استفاده می شود. در مرحله بعد، شستشو با مواد شوینده انجام می شود.

 کل فرش با این مواد پوشش داده شده و در نهایت  فرش در دستگاه های کاملا مکانیزه آب کشی می شود. لکه روی فرش کرمی برای بسیاری از خانواده‌ها مهم است و در زمان تماس با این شرکت در مورد تمیزی کامل فرش ها پرسش بسیاری زیادی انجام می شود.

بهتر است مراحلی برای لکه بری در منزل توسط افراد انجام نشود زیرا ممکن است از حلال های نامناسب استفاده شده و لکه ها بر روی فرش ثابت شود.

 روش های خانگی فراوانی برای انواع لکه های ایجاد شده بر  روی فرش و قالی وجود دارد.روش ها یلکه بریا باید دقیق و  درست در مکان مورد نظر بکار گرفته شود.

از کیفیت قالیشویی  و خدمات آن مطمئن باشید

زمانی که قالی خود را به قالیشویی امین اوغلی می سپارید دیگر نگران آلودگی های آن نباشید. نحوه شستشو به بهترین شکل ممکن انجام می شود. آلودگی ها کاملا از فرش خارج می شود.

 تمیز و براق بودن قالی بعد از تحویل فرش از قالیشویی نشانگر شستشوی کامل آن می باشد. لکه روی فرش کرمی کاملا برطرف می‌‌‌‌‌‌‌گردد. اگر مواد شوینده در قالی باقی بماند و آبکشی به درستی انجام نشود، از ظاهر قالی مشخص خواهد بود.

قالیشویی امین اوغلی کلیه خدمات خود را از زمان دریافت تا تحویل فرش به درستی نشان می‌‌‌‌دهد. حمل قالی‌‌‌‌‌ها در تمام بخش های قالیشویی با کمک دستگاه‌ها انجام می شود.

تجهیزات صنعتی در قالیشویی موجب سرعت کار می گردد. فرش  شسته و به سرعت خشک شده و آماده تحویل به مشتری می گردد.

انجام لکه بری با قوی ترین متریال از جمله لکه چای روی فرش کرم و لکه چای زعفران روی فرش شما همه همه را به امین اوغلی بسپارید.

لکه بری لکه روی فرش کرمی با نازل ترین قیمت

ممکن است کثیف شده قالی به نحوی باشد که حتی مشتری به فکر خرید فرش جدیدی نیز باشد ولی با اطلاع از خدمات قالیشویی و به خصوص لکه بری، آن را به دست کارگاه قالیشویی می سپارد.

لیست قیمت خدماتی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد، از نظر مشتری بسیار اهمیت دارد. قیمت انواع خدمات در قالیشویی امین اوغلی مقرون به صرفه می باشد.

 کاربردی ترین خدمات در این کارگاه لکه بری لکه روی فرش کرمی است که با وجود استفاده از حلال و زمان نسبتا زیاد  دارای قیمت  بسیار کمی می باشد.

اگر فرش نیاز به شستشوی زیادتری داشته باشد با توجه به نظر فرد متخصص و یا درخواست مشتری مراحل شستشو افزایش خواهد یافت. میزان آب مصرفی در شستشوی فرش در قالیشویی بسیار کمتر از آبی است که در شستشوی دستی مصرف خواهد شد.

در واقع کارگاه قالیشویی در کم کردن هزینه برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است. در زمینه لکه بری لکه روی فرش کرمی نیز اگر به صورت دستی این کار انجام شود، امکان خراب شدن قالی وجود خواهد داشت.

هر چه تعداد مواد و حلال هایی که برای لکه بری استفاده شده بیشتر باشد قیمت ها نیز افزایش می یابد.

فرش را در قالیشویی رفو و شستشو نمایید

علاوه بر از بین بردن انواع لکه‌‌‌ها از روی فرش مانند لکه روی فرش کرمی انواع خرابی قالی نیز توسط بخش رفوگری قالیشویی رفو خواهد شد. رفوگری قالی توسط رفوگر که آموزش های لازم را دیده است  انجام می شود.

لکه بری و رفوگری خدمات بسیار مهمی هستند که موجب استفاده مجدد فرش‌های کثیف و خراب می‌باشند. امکانات موجود در قالیشویی به صورتی است که هر نوع قالی با هر مقدار آلودگی پاک و تمیز می شود.

برای دریافت خدمات قالیشویی کافی است با این شرکت تماس گرفته و یا از طریق سایت مجموعه درخواست خود را ثبت نمایید. در زمان مشخص ماشین قالیشویی به محل مورد نظر رفته و  قالی ها را جمع آوری می کند.

قالی‌‌‌‌ها در زمان مشخص منتقل شده و در زمان تعیین شده برگشت داده می شوند. بهترین تجهیزات در قالیشویی امین  موجود است و شستشو و خشک کردن قالی در زمان تعیین شده انجام می گیرد.

لکه روی فرش کرمی را در کمترین زمان ممکن و با کمک حلال هایی که کمترین آسیب را به فرش  می‌زنند از بین می برند. با توجه به شرایط محیط زیست و کمبود آب یکی از بهترین روش های شستشوی قالی ارسال قالی با قالیشویی است.

علاوه بر کیفیت بالای شستشوی قالی، در مصرف آب نیز صرفه جویی انجام شده و هزینه‌ها کاهش می یابد. قالی در قالیشویی به صورت کاملا یکدست شسته می شود و با شستشو دستی متفاوت می باشد.

4از5--تعداد رای:2
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *