قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش پاک کننده انواع لکه ها در تار و پود قالی

قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش پاک کننده انواع لکه ها در تار و پود قالی
فهرست مطالب

قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش در قالیشویی امین اوغلی

دارا بودن قویترین لکه‌‌بر فرش یکی از نشانه‌های برترین قالیشویی می باشد. قالیشویی امین اوغلی دارای ویژگی هایی است که آن را به یک برند شناخته شده تبدیل نموده است.

یکی از دلایل مهم ارسال فرش‌ها به قالیشویی نظافت و شستشوی آنها می باشد. قبل از شروع شستشو با کمک لکه‌‌‌‌‌بر فرش تمام آلودگی ها پاک می گردد.

لکه هایی که برروی فرش بوجود می آید، دارای جنس های مختلفی است و نیاز به موادی مخصوص برای از بین بردن دارند. قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش امکان پاک کردن انواع لکه‌ها را دارد.

قالیشویی در مراکزی احداث می شود که شرایط مناسب شستشو در آن فراهم شده باشد. زمانی مجوز برای قالیشویی صادر می شود که استاندارد های لازم برای کار را داشته باشد.

تجهیزات و لکه‌‌‌‌‌بر‌‌‌‌‌‌هایی برای قالیشویی استفاده می‌شود، که فرش ها را با بهترین کیفیت شستشو می دهد. فرش از وسایل مهم و ضروری در هر خانه ایرانی است و به دلیل استفاده مداوم از آنها  نظافت  آن ضروری می باشد.

بهترین کیفیت شستشو در قالیشویی مدرن

بهترین کیفیت شستشو و قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش در قالیشویی بکار می رود. قالیشویی هایی که در حال حاضر در شهرها وجود دارند دارای امکانات کاملی هستند. از بدو ورود تا خروج فرش تمام مراحل شستشو کاملا مکانیزه می‌‌‌‌‌‌‌باشد.

 دستگاه‌های لازم برای جابجایی فرش و آبکشی و شستشو با‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مواد شوینده‌‌‌توسط دستگاه‌‌‌‌‌های‌‌‌کاملا خودکار انجام می‌‌‌شود. دستگاه‌ها کاملا مکانیزه و یا دستی هستند و تار و پود فرش را به خوبی نظافت می کنند.

قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش در قالیشویی بکار می رود و به همین دلیل  در پایان کار فرش ها بسیار تمیز می شوند. علاوه بر کارگرهای با تجربه و دستگاه‌‌‌‌های تمام اتوماتیک مواد شوینده و لکه‌‌بر نیز در نتیجه کار شستشو بسیار تاثیر گذار است.

دستگاه‌‌‌‌‌‌های متعددی در قالیشویی موجود است و هر کدام برای بخشی از شستشو بکار می روند. به دلیل استفاده از دستگاه  نظافتی اتوماتیک، فرش ها کاملا یکنواخت می شود.

باید توجه داشته باشید که قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش با درصد‌‌‌‌‌های مختلفی با توجه به نوع لکه و مقدار آن در شستشو بکار می‌‌‌‌‌‌روند. با‌‌‌ مقایسه بسیار ساده بین انواع کارگاه‌‌‌‌های قالیشویی به خوبی متوجه کیفیت شستشو خواهید شد.

لکه‌‌بر مخصوص برای فرش دستباف

لکه‌‌بر مخصوص برای فرش دستباف

تار و پود و نحوه بافت فرش در نحوه شستشوی آن تغییراتی ایجاد می کند. قویترین لکه‌‌‌‌‌‌‌بر فرش برای فرش دستباف با لکه بری که برای فرش های دیگر به کار می رود، تفاوت دارد.

افرادی که در قالیشویی  فعالیت می کنند، دارای وظایف مشخصی می باشند. نیروی خدماتی که برای لکه‌‌‌بری تعیین شده‌‌است توانایی بررسی فرش ها را داشته و موادی مناسب برای شستشو را انتخاب می کند.

جنس فرش نیز در تعیین لکه‌بر تاثیر گذار است. لکه برهای قوی برای تار و پود حساس مورد استفاده قرار نمی گیرند. غلظت  ماده ای که برای لکه بری بکار می رود با توجه به غلظت  لکه ای که ایجاد شده متفاوت خواهد بود.

به دلیل حساسیت های مشتریان برای فرش دستباف و نظافت و نگهداری آنها حتی سالن های شستشو نیز متفاوت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. خوشبختانه در قالیشویی‌‌‌‌های امروزی انواع دستگا‌ه‌‌‌‌‌‌های مکانیزه برای شستن و خشک کردن فرش ها وجود دارد.

افرادی که در قالیشویی برای بخش لکه‌‌‌‌‌‌بری فرش تعیین می گردند به انواع مواد دسترسی دارند. نحوه استفاده از این مواد و زمان ماندن آن بر روی قالی نیز متفاوت می باشد.

قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش توانایی پاک کردن قدیمی ترین و ثابت ترین لکه‌‌ها را دارد. مراحل انجام شستشوی فرش کاملا مشخص است و مواد شوینده و آب مصرفی برای شستشوی فرش دستباف نسبت به روش دستی کاملا به صرفه می باشد.

شستشوی انواع فرش ماشینی با دستگاه های مکانیزه

قالیشویی در چندین سال گذشته بسیار پر رونق شده است و دلیل آن مزیت های بسیار زیاد آن می‌‌‌‌باشد. در زمان گذشته فرش‌‌‌ها را در خانه می شستند و علاوه بر سختی کار تمیز شدن و خروج مواد شوینده و آب داخل فرش ها نیز به درستی انجام نمی شد.

دستگاه‌های کاملا خودکار در این مراکز در حال کار هستند و فرش ها با هر نوع آلودگی و لکه‌ای که وارد قالیشویی شوند با  قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش شسته می شوند.

فرش ماشینی با هر‌‌‌‌اندازه‌‌‌ و تعداد شانه‌ای که باشد در قالیشویی شسته می‌‌‌‌شود‌‌‌‌ و جابجایی آنها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از لحظه ورود تا خروج از قالیشویی با ماشین مخصوص انجام می شود.

با وجود دستگاه‌‌‌های پیشرفته شستشو، تمام بخش های فرش به صورت کاملا یکنواخت تمیز می گردد. آبگیری و مکش آن از داخل فرش نیز موجب خشک شدن سریع آن می گردد.

علاوه بر نظافت اولیه و شستشو با مواد شوینده مناسب، لک و  کثیفی های فرش ماشینی با قویترین لکه‌‌بر فرش از بین می رود. دستگاه‌های شستشو نیز متعدد هستند و از هر کدام برای نظافت انواع متعدد فرش  با توجه به کیفیت استفاده خواهد شد.

انواع خدمات شستشوی فرش در قالیشویی امین اوغلی

قالیشویی امین اوغلی در لیست بهترین کارگاه‌های شستشوی فرش وجود دارد. لیست کاملی از خدمات در این مرکز ارائه می شود. علاوه بر شستشوی قالی، قویترین لکه‌‌بر فرش را برای نظافت و پاک کردن لکه ها بکار می برند.

امین اوغلی از جمله کامل ترین کارگاه‌ها از نظر خدمات است و حتی فرش هایی که نیاز به رفو داشته باشند، در این مکان ترمیم می گردند.

قالی در همه خانه‌‌ها موجود است و جمله وسایلی است که در طول سال با کثیفی های زیادی روبرو می شود. انواع لکه‌ها با توجه به نوع ماده‌‌‌ای که بر روی فرش ریخته شده بوجود می‌آید. لکه‌‌بر های متعددی در بازار موجود است.

ترکیبات انواع لکه‌‌بر با توجه به ماده‌‌‌‌‌ای که در لکه وجود دارد، تولید و وارد بازار می شود. نحوه‌ آماده نمودن قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش نیز در قالیشویی امین اوغلی برای از بین بردن لکه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانی که یک مجموعه‌ای مانند امین اوغلی در بین کارگاه‌های قالیشویی در رتبه بسیار عالی قرار می‌گیرد، عوامل متعددی در این  جایگاه تاثیر گذار است.

کیفیت شستشو از جمله مهمترین عوامل در رتبه بندی قالیشویی است. برای اینکه شستشو در بهترین حالت انجام شود، نیاز به امکانات کافی وجود خواهد داشت. قویترین لکه‌‌بر فرش در قالیشویی مورد‌‌‌‌استفاده قرار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد که دارای بهترین سرویس خدمات و جلب رضایت مشتریان می باشد.

شناسایی نوع لکه بر برای نظافت و شستشو

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی امین اغلی به ترتیب انجام می شود و می توان مرحله لکه گیری فرش را از مهمترین مراحل به شمار آورد.‌‌‌‌‌‌انواع مختلفی از مواد بر روی قالی ریخته می شود، که لکه‌‌‌ها‌‌‌‌‌یی با شکل مختلفی را ایجاد می کنند.

زمانی که فرش به داخل قالیشویی وارد می‌‌‌‌‌‌‌شود، قبل از شروع شستشو،‌کارهایی به‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان نظافت و تمیزکاری اولیه مانند گرفتن خاک فرش انجام می شود.

لکه گیری از مراحل مهم در قالیشویی امین اغلی است و از قویترین لکه‌‌‌‌‌بر فرش برای لکه گیری استفاده می شود. ترکیبات لکه‌برها می تواند بر روی رنگ قالی تاثیر بگذارد، بنابراین  قبل از اینکه شستشو و لکه بری رنگ قالی را تغییر دهد، تثبیت رنگ برای آن انجام می شود.

قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش توانایی پاک کردن هر نوع لکه‌‌‌ای را دارد. با وجود استفاده از لکه‌‌‌‌‌برها هیچگونه آسیبی به رنگ قالی وارد نمی شود زیرا با کمک مواد تثبیت کننده رنگ ثابت شده است.

مواد شوینده‌‌‌‌‌ای که با کمک دستگاه‌‌ها فرش را شستشو داده و تمیز می کند نیز از جمله مواد مهم و موثر در نظافت قالی می باشد.

افراد با تجربه لکه‌‌‌‌بری  فرش را انجام می دهند

قبل از اینکه از قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش استفاده کنید باید نوع لکه به خوبی شناسایی شود. این مواد دارای ترکیبات مختلفی هستند و برای از بین بردن لکه‌‌‌‌‌‌‌‌هایی با جنس های مختلف کاربرد دارند.

قالیشویی که کیفیت شستشو در آن مهم باشد، برای از بین بردن لکه‌‌ها به موارد مهمی توجه می کند. لکه گیرها در واقع حلال هایی با جنس هایی مختلف هستند که مواد ریخته شده بر روی قالی در آن حل خواهد شد.

حلال باید به گونه‌ای انتخاب شود‌‌‌‌ که به قالی آسیبی وارد نکند. به همین دلیل فرش دستباف و یا فرش ماشینی می تواند در نوع انتخاب لکه‌‌بر موثر باشد.

قالیشویی امین اغلی در زمان دریافت فرش در رابطه با آلودگی و لکه‌های فرش سوال می پرسد که به لکه‌‌‌‌گیری فرش کمک بسیار زیادی می کند.

نکته قابل توجه در مورد پاک کردن لکه این است که زمانی که ماده ای بر رو قالی ریخته می شود هر نوع حلال و یا ماده را برای پاک کردن آن استفاده نکنند. زیرا با این کار ممکن است در قالیشویی لکه بری بسیار سخت تر شود.

بهترین کیفیت لکه بری در قالیشویی امین اغلی

کارشناسانی که به صورت تخصصی در زمینه لکه گیری از قالی فعالیت می کنند با مشاهده آلودگی ها از نوع رنگ و چسبندگی آن می توانند بهترین حلال و قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش را انتخاب نمایند. برخی از آلودگی ها باید به شکل اولیه در منزل از قالی پاک شود.

معمولا افرادی که فرزند کوچک دارند انواع لکه‌ها بر رو قالی را تجربه می کنند. آلودگی هایی که بر اثر چربی بر روی فرش ایجاد شده و یا مواد پروتئینی بر روی قالی پخش شده، نمونه های کوچکی از این آلودگی ها هستند.

اگر مواد بسیار زیادی بر روی قالی ریخته شده باشد تار و پود فرش، آسیب می بیند و رنگ آن کاملا تغییر می کند. زمانی فرش به خوبی تمیز می شود که مواد شوینده و لکه‌‌‌‌‌بر مناسب توسط فرد با تجربه انتخاب گردد.

فرد متخصص و مخصوص لکه بری در قالیشویی با بررسی قالی به خوبی نوع لکه را تشخیص داده و از قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش با غلظت مشخص استفاده می کند.

بهترین کارگاه شستشوی قالی چه لکه هایی را از بین می برد؟

قالی در مکان‌های مختلفی استفاده می شود و محل سکونت و خانه یکی از این محل ها می باشد. امکان ریخته شدن مواد مختلفی بر روی قالی وجود دارد. روش های خانگی مختلفی برای از بین بردن لکه‌های بوجود آمده بر روی قالی پیشنهاد شده است.

در برخی نکات از مواد طبیعی برای لکه‌بری استفاده می‌شود، ولی مواد شیمیایی نیز وجود برای از بین بردن لکه‌ها وجود  دارد. قویترین لکه‌‌بر فرش در قالیشویی های مدرن بکار برده می‌شو‌‌‌د.‌

 قویترین لکه‌بر فرش با غلظت‌های مختلف برای پاک کردن لکه‌ها استفاده می‌‌‌‌‌شود. لکه‌‌‌‌ها‌‌‌‌‌‌‌از جنس چربی، مواد پروتئینی، رنگ، دوده،‌‌‌‌‌آبمیوه و… با ترفندهای متفاوتی پاک می شود. نکته مهم این است که هر چه لکه بیشتر بر روی فرش باقی بماند، لکه‌‌‌‌بری سخت خواهد شد.

در قالیشویی اغلی، مشتریان هر نوع فرش لک شده‌‌ای را تمیز و بدون لکه تحویل می گیرند. اگر در خانه با لکه‌‌بری آشنا نبودید، موجب ثابت شدن لکه‌‌‌‌بر روی فرش نشوید و آن را به قالیشویی امین اغلی بسپارید. قویترین لکه‌‌بر فرش در این مجموعه آلودگی ها را پاک می کند.

تجهیزات کامل برای از بین بردن انواع آلودگی ها

کارگاه‌ قالیشویی امین اغلی توانایی شستشوی فرش با بهترین تجهیزات و  قویترین لکه‌‌بر فرش را دارد. با ورود قالی به  قالیشویی مراحل به ترتیب برای نظافت و شستشو انجام می شود.

افرادی که در این مکان‌ها فعالیت می‌‌‌کنند، کاملا حرفه‌‌‌‌ای هستند و قالی ها را بدون هیچگونه آسیبی به صاحبان آن تحویل می دهند.

لکه‌‌‌‌‌بری بخشی از فعالیت های قالیشویی است که برای انجام آن نیاز به ابزار و مواد لازم وجود دارد. لیست کامل خدمات در سایت قالیشویی موجود است.

قیمت خدمات در این مجموعه‌‌‌ در مقایسه با سایر کارگاه ها مناسب و ارزان است. قیمت لکه‌‌‌‌‌بری با توجه به نوع لکه و نوع موادی که برای پاک کردن مورد نیاز است، متفاوت است.

با وجود‌ اینکه‌ از قویترین لکه‌‌بر فرش استفاده می‌شود،‌‌‌‌‌‌ ولی قیمت ها کاملا منصفانه است.

بالاترین کیفیت شستشو فرش با انواع دستگاه‌ها

اگر برای لکه‌بری فرش در خانه اقدام نمایید، نتیجه کار همانند کار در قالیشویی نخواهد بود.‌ وجود‌‌‌‌ ابزارهایی قدرتمند و قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش نتیجه نظافت در قالیشویی را تغییر می دهد.

آنچه که برای مشتریان بسیار اهمیت دارد، کیفیت شستشوی فرش است. در حال حاضر تعداد کارگاه‌های قالیشویی بسیار زیاد است ولی مردم قالیشویی هایی را انتخاب می کنند که نتیجه شستشو در آنها بسیار عالی باشد.

دستگاههایی فرش را با مواد شوینده می پوشانند و سطح و عمق فرش را به خوبی با مواد آغشته می کنند. دستگاه‌هایی نیز برای شستشوی قالی با آب هستند و در این حالت آب به درستی از فرش عبور می کند و هیچگونه ماده‌ای درون آن باقی نمی ماند.

قبل از شستشوی کل فرش، باید لکه‌‌بری و پاک کردن مواد خارجی از روی فرش با مهارت انجام شود. قویترین لکه‌‌‌‌‌‌بر فرش توانایی جدا کردن انواع آلودگی را از تار و پود قالی دارد.

در سال‌های گذشته که قالی‌‌ها معمولا در خانه‌ها شسته می‌شدند جابجایی و خشک کردن آنها نیز سخت بود، ولی در حال حاضر خشک کردن فرش با کمک دستگاه‌‌‌های مخصوص می‌‌‌باشد. به دلیل مکانیزه شدن مراحل شستشو تحویل قالی در زمان بسیار کمی امکان پذیر است.در صورت  نیاز به ترمیم قالی ها این کارتوسط رفو گران انجام خواهد شد.

 چگونه از شر لکه‌ قوی فرش خلاص شویم؟

معمولاً لکه‌های روی فرش به دلایل متفاوتی ایجاد می‌شوند. راه‌رفتن با کفش کثیف روی فرش‌ها، ریختن مواد غذایی و مایعات رنگی روی فرش و بازیگوشی کودک و یا حیوان خانگی‌تان روی فرش می‌تواند تنها یک بخش از دلایل کثیف‌شدن فرش باشد. ممکن است تابه‌حال شیوه‌های متفاوتی را برای تمیزکردن لکه فرش استفاده کرده باشید  یا حتی اقدام به شستن فرش در خانه کرده باشید.

باید بدانید برای تمیزکردن هر لکه فرش باید شیوه  مناسب با آن ماده استفاده کنید. بهتر است قبل از اینکه از شوینده‌های شیمیایی برای از پاک‌کردن لکه فرش استفاده کنید، یک‌پارچه سفید و مرطوب بردارید و سعی کنید با کمک آن لکه را از روی فرش بردارید. آشنابودن به نکات مهم در خانه‌تکانی عید و شیوه‌های تمیزکردن لکه‌های فرش می‌تواند به شما کمک کند تا ساده‌تر از شر لکه‌ها راحت شوید.

مناسب‌ترین راهکار برای از تمیزکردن لکه لباس و پارچه یا قالی این است که ابتدا ببینید این لکه با چه ماده‌ای ایجاد شده و جنس فرش شما چیست. تمیزکردن فرش با بخارشو همیشه راه‌حل مناسبی نیست برخی اوقات بهتر است ابتدا از یک ماده تمیزکننده مناسب برای ازبین‌بردن لکه فرش استفاده کنید.

ازبین‌بردن ماده رنگی با استفاده از قوییترین لکه بر فرش

ازبین‌بردن ماده رنگی با استفاده از قوییترین لکه بر فرش
ازبین‌بردن ماده رنگی با استفاده از قوییترین لکه بر فرش

مرحله اول برای تمیزکردن و ازبین‌بردن ماده رنگی روی فرش این است که در همان لحظه و بدون هیچ‌گونه معطلی، توسط یک قاشق مواد رنگی را از روی فرش بردارید. اگر که به‌موقع برای تمیزکردن لکه‌های فرش اقدام کنید، این لکه‌ها سریع‌تر و راحت‌تر از بین می‌روند.

بعد برداشتن مواد رنگی از روی فرش، یک‌پارچه سفید و تمیز که می‌تواند رطوبت را به‌خوبی جذب ‌کند، روی محل لکه قرار دهید. این کار باعث می‌شود لکه در سایر قسمت‌های قالی پخش نشود. هیچ‌وقت برای تمیزکردن لکه فرش آن را مالش ندهید. این کار باعث آسیب دائمی به الیاف فرش پخش‌شدن رنگ آن می‌شود.

با استفاده از لکه بر فرش را تمیز کنید

همین که اینکه مرحله اول تمام شد، حال باید توسط یک شوینده قوی و البته مناسب با نوع لکه شروع به تمیزکردن فرش کنید. یکی از قویترین و مناسب‌ترین شوینده‌های طبیعی برای ازبین‌بردن لکه فرش، سرکه سفید است. برای انجام این کار می‌توانید ۱ قاشق‌چای‌خوری مایع ظرفشویی را با یک‌چهارم لیوان آب گرم و ۱/۴ قاشق‌چای‌خوری سرکه سفید ترکیب کنید.

موارد را داخل یک شیشه اسپری بریزید و روی پارچه اسپری کنید. سپس با نوک پارچه محل لکه را آرام تمیز کنید. توجه داشته باشید که محل لکه را نباید بیش از حد خیس کنید. اجازه دهید محلول ۱۰ دقیقه روی لکه قرار بگیرد. بهتر است قبل از امتحان‌کردن هر ماده شوینده اول  آن را روی یک نقطه کوچک از فرش امتحان کنید. سپس که مطمئن شدید که رنگ فرش پخش نمی‌شود و ماده به بافت فرش شما آسیب وارد نمی‌کند از آن‌ها استفاده کنید.

5از5--تعداد رای:1
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *