قالیشویی در ونک

فهرست مطالب

قالیشویی امین اوغلی در ونک دارای سال‌ها سابقه فعالیت در این محله بوده و به لطف اعتماد ساکنین این منطقه توانسته روزبه‌روز بر کیفیت خدمات خود اضافه کند. خودروهای مخصوص ما در کمترین زمان پس از تماس با نمایندگی قالیشویی در ونک، خود را به محل رسانده و فرش‌های شما را پس از ارائه رسید دریافت می‌کنند، و به قالیشویی منتقل می‌نمایند. تمام پروسه شستشو با دستگاه‌هایی انجام می‌شود که در نوع خود به‌روزترین و بهترین هستند و شوینده‌های استفاده می‌شود که تماماً استاندارد بوده و کوچک‌ترین لطمه‌ای به فرش شما وارد نمی‌کنند و پس از پایان مراحل توسط دستگاه مخصوص خشک، اتو و کاور می‌گردد و به‌سرعت درب منزل شما تحویل داده می‌شود.

خدمات قالیشویی در ونک

  • شستشو انواع قالی دستبافت
  • قالی اعلا و گل‌ابریشم
  • شستشو انواع قالی ماشینی، دست‌بافت ایرانی و خارجی با به‌روزترین دستگاه‌ها
  • شستشو بدون هیچ‌گونه چروک یا شکستگی فرش و آبگیری کامل بعد از شستشو
  • شستشو انواع موکت، مبلمان، تشک خوش‌خواب در منزل

مراحل شستشوی قالیشویی در ونک

۱- خاک‌گیری قالي

یکی از دلایل پوسیدگی قالی می‌تواند وجود خاک باشد. قالیشویی برای پاک‌کردن گرد غباری که در عمق قالی باقی‌مانده است، از دستگاه‌های مخصوص این کار استفاده می‌کنند.

۲- کر دادن در قالیشویی

برای پاک کردن احتمالی نجاست بر روی قالی‌ها، در سالن‌های مخصوص آب از رو و زیر قالی عبور داده می‌شود.

۳- شستشو در قالیشویی

فرش در سالن شستشو، با مواد شوینده خاص و مجاز (که هیچ ضرری برای قالی ندارد) مانند پودر و شامپو با نظارت متخصص و موافقت مشتری شسته می‌شود.

۴- ضدعفونی‌کردن در قالیشویی

قالی‌ها در صورت نیاز به ضدعفونی بعد از مرحله شستشو زیر نظر متخصص با شوینده ضد حساسیت، ضدعفونی می‌شود.

۵- آبگیری قالی در قالیشویی

این خدمت توسط دستگاه تمام‌اتوماتیک (مانند خشک‌کن ماشین‌ لباسشویی) و با استفاده از نیروی توانمند مجموعه صورت می‌گیرد.

۶- پرداخت و پرزگیری در قالیشویی

معمولاً برای قالی‌های دستبافت که بعد شستشو نیاز به پرزگیری دارند انجام می‌شود، همچنین بعضی از فرش‌های ماشینی نیاز به این کار دارند.

خدمات قالیشویی در ونک شامل چیست؟

ترمیم قالی

معمولاً بهترین شستشوها هم نمی‌تواند فرش یا قالی را مثل روز اول کند. اما با استفاده از خدمات ترمیم و بازسازی مثل رفع خوردگی فرش، رفوگری عمر تازه‌ای می‌توان به فرش داد. رفوگری یکی از مهم‌ترین خدمات تخصصی در زمینه قالیشویی است. ترمیم فرش باعث اصلاح ریشه و بافت قالی می‌شود.

لکه ‌بری قالی

یکی دیگر از سرویس‌هایی که قالیشویی‌ها به مشتریان خود ارائه می‌کنند لکه بری از روی فرش‌ها است. اگر قالی شما با رنگ‌های روغنی یا پلاستیکی کثیف شده باشد، استفاده از این سرویس‌ها مشکل را رفع می‌کند.

لکه‌ بری با پاک‌کننده‌های قوی و به صورتی انجام می‌شود که بافت اصلی هیچ‌گونه آسیبی نبیند؛ به همین دلیل این کار از خدمات تخصصی قالیشویی در ونک محسوب می‌شود.

ریشه‌کشی فرش

اگر ریشه قالی‌ها باگذشت زمان فرسوده یا از بین رفته باشند، متخصصان با دستگاه‌های مخصوص قسمت‌های آسیب‌دیده را جدا کرده و آن‌ها را با ریشه نو جایگزین می‌کنند. اگر ریشه‌ فرش‌ها دچار زدگی شده‌اند، بهتر است

هرچه سریع‌تر از ریشه‌کشی استفاده کنید تا این آسیب بخش‌های سالم را هم درگیر نکرده است.

سایر خدمات

شستشوی موکت، مبل و چرم‌دوزی فرش از دیگر خدمات این قالیشویی در ونک است. چرم‌دوزی در اطراف قالی می‌تواند بافت آن را یکپارچه‌ترند و از خرابی در سطح فرش جلوگیری و عمر فرش را طولانی‌تر می‌کند. همچنین، باعث جلوگیری از لوله یا تا شدن گوشه‌های آن‌ها می‌شود.

قیمت شستشوی قالی و خدمات قالیشویی چقدر است؟

قالیشویی‌ها باتوجه‌به شهر و منطقه ممکن است نرخ‌های تفاوتی داشته باشند. اما بااین‌حال، قیمت قالیشویی و خدمات از یک‌سری موارد خاص پیروی می‌کند، از جمله:

ابعاد فرش

یکی از مهم‌ترین عواملی که قیمت شستشو فرش را تعیین می‌کند، ابعاد فرش است. برای مثال، قیمت شستن فرش 12 متری از دیگر فرش‌های که مساحت کمتری دارند بیشتر است.

نوع فرش

نوع فرش منظور از فشردگی گره‌های آن است. هرچه شانه فرش‌ها بیشتر باشد، بر روی هزینه شستشو آنها نیز تأثیر دارد. چون هر چه تاروپود فشرده‌تر یعنی مقاومت بیشتر در مقابل پاک‌شدن لکه‌ها است. هزینه برای فرش‌های دستباف، ابریشمی و نازک‌تر نیز بالاتر است. به‌خاطر مقاومت کم در مقابل شوینده‌ها و روند شستشو معمول آنها، این فرش‌ها باید به روش‌های خاصی شسته شوند.

متد و مواد شستشو

یک قالیشویی خوب روش‌های گوناگونی از جمله، خشک‌شویی، بخارشویی و شستشو با آب داغ را برای پاک‌کردن فرش‌ها بکار می‌برد. جدا از این روش شستشو، مواد شوینده‌های شیمیایی مخصوص تا شامپو فرش را شامل می‌شود که در قیمت قالیشویی نیز مؤثر هستند.

مهمترین ویژگی‌های یک قالیشویی معتبر

  1. بررسی دقیق فرش‌ها پیش از تحویل، جهت مطلع کردن مشتری از تمامی مشکلات و روش رفع آنها
  2. استفاده از مواد شوینده، تجهیزات مناسب برای شستشو و خشک‌کردن هر فرش با کمک متخصصان حرفه‌ای
  3. شستشو جداگانه فرش‌های ماشینی، دستباف
  4. تحویل‌دادن قالی در زمان تعیین شده بدون کوچک‌ترین آسیب
  5. مشخص‌بودن محاسبه قیمت قالیشویی و ارائه فاکتور رسمی

پوشش و ارائه کلیه خدمات قالیشویی

در این بازار رقابت بسیار بالایی است که انتخاب بهترین قالیشویی را برای افراد بسیار مهم و چالش‌برانگیز کرده است.

شما هم مایل هستید. قالیشویی را انتخاب کنید که از قیمت و خدمات آن دقیقاً مطلع باشید، از کیفیت سرویس‌های آن اطمینان داشته باشید. دقیقاً قالیشویی امین اوغلی این‌چنین امکاناتی را برای شما مشتریان گرامی فراهم خواهد کرد.

جمع آوری قالی‌ها

  • فرقی ندارد درکدام خیابان محله ونک هستید.
  • کافییست به صورت آنلاین یا تلفنی درقالیشویی ونک درخواست دهید.
  • تا نیروها به‌محل شما بیایند وقالی شما را تحویل بگیرند.
  • پس ازطی فرآیند شستشو، قالی شما درزمان تعیین شده را به‌منزل شما تحویل می‌دهند.

بهترین قالیشویی در درونک چگونه است؟

  • فرقی ندارد درکدام محله قالیشویی در ونک هستید
  • کافیست به‌صورت آنلاین درقالیشویی ونک درخواست دهید
  • چراکه حمل وتحویل قالی با دقت بسیار زیاد انجام خواهد پذیرفت وفرش شما به‌عنوان یک بسیارکالای ارزشمند مورد مراقبت قرار خواهد گرفت.

شستشوی فرش ماشینی درقالیشویی ونک

اولین کاری که‌درقالیشویی ونک انجام می‌شود تشخیص جنس فرش شستشوی حرفه‌ای فرش ماشینی در ونک صورت می‌گیرد و انواع فرش‌های ماشینی، ابریشم ، پلاستیکی با مدرن‌ترین دستگاه‌ها وماشین‌آلات متعدد شسته می‌شود و تمامی خدمات بازسازی، شیرازه دوزی، چرم دوزی توسط بهترین متخصصان صورت می‌گیرد.

از وقتی کارخانه‌های قالیشویی‌ دراین حوزه شروع به‌فعالیت کرده‌اند تعداد آن‌ها بسیارزیاد شده‌ است دیگر شستشوی قالی درمنزل کار بسیار دشوارو خسته‌کننده‌ای است چرا که درقالیشویی‌ونک فقط با دو روز زمان فرش‌ها به‌ صورت یک دست تمیز جمع وشسته می‌شوند. کاملاً خشک سالم به‌شما تحویل داده می‌شود.

قالشویی درونک با استفاده ازماشین‌آلات پیشرفته وافراد کارشناس وبا تشخیص مواد شوینده مخصوص بررسی جنس الیاف فرش که‌بسیار درشستشوی آن مهم است انجام می‌دهد.

دراولین مرحله آسیب‌های قالی مورد بررسی قرار داده می‌شود که‌درهنگام شستشو آسیبی به فرش وارد نشود. سوختگی، پارگی، لکه می‌تواند از مشکلاتی باشد که بسیارزیاد است. متخصصین با تجربه قالیشویی در ونک با دقت به‌شناسایی ورفع این مشکلات می‌پردازند.

میزان رضایت شما از این مطلب
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *