قالیشویی در شهرری

فهرست مطالب

یکی از نگرانی‌ها و مشکلاتی که برای هر خانه و خانواده‌ای پیش می‌آید کثیف‌شدن قالی است در این شرایط است که خانواده‌ها به این فکر می‌افتند که حال با کدام قالیشویی تماس بگیرند که منصف باشد و در سریع‌ترین زمان ممکن فرششان را تمیز و سالم به آن‌ها تحویل دهد.

شهرری منطقه بیست تهران است که جزو منطقه ۲۰ تهران محسوب می‌شود. در این محلهٔ قدیمی قالیشویی‌های بسیار زیادی مستقر و در حال فعالیت است.

قالیشویی در شهرری هم مثل مکان‌های دیگر است شما تنها با یک تماس می‌توانید درخواست نیرو کنید قالیشویی در شهرری به محل شما آمده و پس از متراژ فرش‌ها و رول کردن آنها به شما برآورد هزینه را می‌کند و در صورت صلاح دید و ضمانت  فرشتان را صحیح سالم و زمان مقرر تحویل نمایند سپس با ماشین‌های مخصوص فرشتان را به کارخانه شهرری می‌فرستند.

کارخانه درهمان محل یا بیرون از شهر قرار دار پس از بررسی آسیب‌های قالی به‌وسیله متخصصین آن را غبارگیری و سپس لکه‌گیری کرده و اقدام به شستشو می‌کنند آن‌ها پس از تشخیص جنس قالی مقدار کثیفی شوینده را انتخاب کرده وبا دستگاه‌های مخصوص انجام می‌دهند.

سپس قالی را در آبگیر و درنهایت  در اتاق‌‌های گرمکن قرار می‌دهند و پس از خشک‌شدن آخر قالی را رول کرده و به‌وسیله کاور می‌پوشانند و به منزل شما می‌آورند و در آخر مبلغی منصفانه وزیر نظر نرخ اتحادیه دریافت می‌کنند. امروز با قیمت آب و شوینده‌ها نگرانی که از بابت قالی گران خود خواهید داشت باصرفه‌تر است که قالی را به دست قالیشویی معتبر وبا سابقه بسپارید.

خدمات شستشوی مبلمان در شهرری

تمیز بودن مبلمان منزل بسیار بااهمیت است چرا که‌ در چهره‌ای منزل بسیار مؤثر است. خدمات مبلشویی در همه قالیشویی به‌صورت یکسان است. متخصص شستشوی مبل با دستگاه  شویندهٔ مناسب مبل شما به‌ منزلتان آمده و اقدام به شستشو می‌کنند.

دستگاه شستشوی مبل انواع متفاوتی دارد و هر نوع با ظرفیت‌های مختلفی که دارد مناسب نوعی از مبل است گاهی یک دستگاه می‌تواند مبل را تمیز کند؛ اما گاهی اوقات نیز باید از چند دستگاه استفاده کرد. دستگاه‌ها ساختاری نسبتاً تکراری را دارا هستند و از چند جزء تشکیل‌ شده‌اند کمپرسور، کف‌ساز، کف پخش‌کن این دستگاه سه مخزن‌دار که یک مخزن مخصوص آب تمیز، یک مخزن مخصوص آب کثیف و دیگری مخصوص مواد شوینده است.

شستشوی مبل توسط کارشناسان این کار انجام می‌شود و در چند مرحله صورت می‌گیرد برای شستشوی مبل در منزل نیازمند دستگاه و مواد شوینده خواهید بود که کارشناس مبلشویی آن‌ها را به همراه خود می‌آورد در این مقاله همراه ما باشید تا شیوه کارکردن با دستگاه که جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکات است را بدانید همچنین از بابت آسیب‌دیدن مبل دیگر نگرانی نخواهید داشت.

مرحله اول:

ابتدا مشتری برای درخواست شستشوی مبل خود با شرکت قالیشویی که مدنظر دارد تماس می‌گیرد سپس کارشناسان به محل اعزام می‌شود و مبل را بررسی می‌کنند و تعداد مبل را می‌شمارند و جنس مبل را تشخیص می‌دهند که مواد شوینده مناسب و دستگاه مناسب را انتخاب نماید سپس مواد شویندهٔ انتخابی با آب مخلوط می‌کنند و روی گوشه‌ای از مبل امتحان می‌کنند تا مبادا مبل آسیب ببیند سپس دستگاه خود را آورده و به مشتری اطمینان می‌دهند که با مواد نانویی که دارند کیفیت و براقی مبل هیچ‌گونه تغییری پیدا نکند.

مرحله دوم:

در مرحله بعد کارشناسان با جاروبرقی مخصوص مبل را جارو کرده و از هر کثیفی و گرد غبار که دارد پاک‌سازی می‌کند. هیچ‌گونه آشغال یا آلودگی روی مبل نباید قرار داشته باشد.

مرحله سوم:

سپس کارشناسان شستشوی مبل با دستگاه شروع می‌کند که‌دستگاه به‌صورت دریل می‌باشد وهمه درزها  شیارهای مبل راتحت تاثیر قرار می‌دهد حتی قسمت‌های سیاه و کثیف یا لکه‌ها راهم ازبین می‌برد وپاک سازی می‌کند.

 در آخرین مرحله

کارشناسان مبلشویی مبل را با دستگاه‌های مخصوص پرقدرت کاور می‌کنند و تمام آب و مواد شوینده بر روی مبل را جمع می‌کند و توسط مکنده در داخل مخزن آب می‌ریزد و در زمان کمتر از سه ساعت خشک می‌شود و شما می‌توانید بعد از سه الی چهار ساعت دوباره از مبل خود استفاده نمایید و دیگر نگران کثیف‌شدن آن نباشید.

مبلشویی در منزل بسیار کار دشواری و سختی است و زمان بسیار زیادی می‌برد ممکن است یک روز کامل وقت شما را بگیرد؛ ولی اگر شما با شرکت خدماتی نظافتی مبلشویی تماس که بگیرید و کار خود را به آن‌ها بسپارید مبلتان بیشتر از یک الی دو ساعت زمان نخواهد برد که درست مثل روز اولش می‌شود و به‌سرعت خشک می‌شود و درنهایت قیمتی منصفانه از شما می‌گیرند که بستگی به تعداد و جنس مبل دارد؛ چراکه به‌عنوان‌مثال مبل چرم حساسیت بیشتری دارد وزمان بیشتری را صرف خود می‌کند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت قالیشویی در شهرری چیست؟

همان‌طور که می‌دانید شستشوی  فرش، موکت در قالیشویی شهرری بر اساس مترمربع محاسبه می‌شود.دومین عامل دیگر تعیین نرخ، در قالیشویی شهرری، تعداد خدمات موردنیاز برای قالی است.سومین عامل برای تعیین هزینه، در قالیشویی شهرری، جنس و نوع فرش مشتری است که باتوجه‌به جنس قالی از محلول‌ها و شوینده‌های مخصوصی و مناسب استفاده می‌شود.

شستشوی فرش ماشینی در شهرری

اولین کاری که در قالیشویی شهرری انجام می‌گیرد تشخیص جنس فرش شستشوی حرفه‌ای فرش ماشینی در شهرری صورت می‌گیرد و انواع فرش‌های ماشینی، ابریشم مصنوعی، پلاستیکی با به‌روزترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات متعدد شسته می‌شود و تمامی خدمات ترمیمی، بازسازی، شیرازه‌دوزی، چرم‌دوزی به‌وسیله بهترین متخصصان صورت می‌گیرد.

از وقتی قالیشویی‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند  تعداد آن‌ها بسیار زیاد شده‌ است دیگر شستشوی قالی در منزل کار بسیار دشوار، خسته‌کننده‌ای است چرا که درقالیشویی‌ شهرری تنها با دو روز زمان فرش‌ها به‌صورت یک‌دست تمیز جمع و شسته می‌شوند.  کاملاً خشک‌سالم با بویی خوب به شما تحویل داده می‌شود.  قالیشویی در شهرری با استفاده از ماشین‌آلات و افراد کارشناس وبا تشخیص مواد شوینده مناسب مخصوص بررسی جنس الیاف فرش که بسیار در شستشوی آن مهم است انجام می‌دهد.

در اولین مرحله آسیب‌های قالی مورد بررسی قرار داده می‌شود که در حین شستشو هیچ‌گونه آسیبی به فرش وارد نشود. سوختگی، پارگی، پوسیدگی و لکه می‌تواند از مشکلاتی باشد که بسیار گسترده‌تر شود. متخصصین باتجربه قالیشویی در شهرری بادقت به شناسایی و رفع این مشکلات می‌پردازند.

در قالیشویی‌ در شهرری دو روش برای شستشوی قالی‌های ماشینی و غیره ماشینی صورت می‌گیرد که در هر دو روش مراحل کار یکی است و تفاوت در مواد شوینده و دستگاه است.

مراحل شستشوی فرش ماشینی در شهرری

 ابتدا فرش را مرد بررسی قرار می‌دهند. سپس غبارگیری صورت می‌گیرد رنگ آن تثبیت می‌شود که مبادا رنگ قاتى شود. سپس لکه‌برداری صورت می‌گیرد و درنهایت آبکشی و خشک‌کردن در گرمکن‌‌های مخصوص صورت می‌گیرد.

قالیشویی در شهرری با استفاده از پودرهای جذب‌شونده و بخار که نیز از دیگر شیوه‌های شستشوی قالی است استفاده می‌کنند. قالی‌های ماشینی درایران در چند نوع طرح، رنگ، مدل هستند؛ مانند بی سی اف، اکریلیک، پلی‌استر و ویسکوز

قالی‌هایی که از الیاف BCF هستند احتمال ایجاد حساسیت کمتری را دارند. قالی‌های اکریلیک دارای کیفیت و قیمت  بسیار بالایی هستند.

فرش‌های پلی‌استر که به اسم ابریشم مصنوعی در داخل بازار به قالی می‌رسند و این‌گونه فرش‌ها دارای ثبات رنگ و درخشندگی بسیار بالایی هستند.

فرش‌های بلژیکی هم وجود دارند که بسیار نازک بوده و نقش نگار خشتی دارند. جنس قالی‌های بلژیکی از ویسکوز است که این مدل فرش‌ها را به زمین می‌چسباند و استفاده از شوینده‌های نانو را برای  آن‌ها واجب انکارنشدنی است.

شستشوی این قالی‌ها نیازمند دقت و تجربه است. این‌گونه فرش‌ها هرگز نباید داخل منزل شسته شوند چرا که از عمر آن‌ها صددرصد کم می‌شود.

بهترین قالیشویی در شهرری چگونه است؟

فرقی ندارد در کدام خیابان محله قالیشویی در شهرری هستید کافی است به‌صورت آنلاین در قالیشویی شهرری درخواست دهید چراکه حمل و تحویل فرش بادقت توجه لازم انجام خواهد پذیرفت و فرش شما به‌عنوان یک کالای ارزشمند مورد مراقبت قرار خواهد گرفت.

میزان رضایت شما از این مطلب
اشتراک‌گذاری در:

برای سفارش خدمات قالیشویی از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. روش آنلاین

  • برای بهره‌مند‌شدن از تخفیفات ویژه می‌توانید از منوی بالا گزینه سفارش آنلاین شستشو را کلیک کنید.

2. تماس با تلفن 1742 بدون کد تماس داشته باشید

3. همچنین می‌توانید با شعبات قالیشویی امین اوغلی در سراسر تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *